Het wachten is begonnen... (Magrette)

Bij mij is hij ook binnengekomen (tu) :

Direct een paar lederen zulu’s geprobeerd, want het is me toch iets te warm voor rubber (voor leer gek genoeg niet ;)):

Echt een geweldig mooi horloge, maar er zijn bij mij jammer genoeg wel een paar afwerkingsfoutjes / slordigheidjes. Gelukkig vallen ze normaal gezien niet echt op.

Gefeliciteerd allen!..maar wie o wie is er toch ooit begonnen met die datum op die plaats en dan ook schuin…je ziet dat meer en meer, voor mij een dealbreaker helaas.

Ik vind het juist super, die datum op half 5! Vaak werd de 3 opgeofferd ten behoeve van de datum. Dat hoeft nu niet meer. Ik lees ook steeds vaker dat men een no date wil. Ik snap dat, maar het beperkt de keuze wel.

Ik ben superhappy met mijn Rose Gold

blingbling

Windhund Schreef:

Ik vind het juist super, die datum op half 5! Vaak
werd de 3 opgeofferd ten behoeve van de datum. Dat
hoeft nu niet meer. Ik lees ook steeds vaker dat
men een no date wil. Ik snap dat, maar het beperkt
de keuze wel.

blingbling

Mooi, veel blije Magrette bezitters.
Begrijp me niet verkeerd dit is iets van mij, ik ben een datum neuroot. Liever geen datum dan op deze manier, vooral ook nog dat de schijf wit is EN de cijfers scheef staan (Glycine heeft bijvoorbeeld een type waar de plaatsing wel hetzelfde is als bij de Magrette maar de cijfers gewoon recht staan)
Maart vooral…gefeliciteerd allen.

Ieder het zijne, toch?
Doordat de 3 gehandhaafd is bij de magrette is de lume heel mooi in balans. Ik heb er nog geen foto van, maar ik ben tevreden!

Heren, proficiat met deze mooie en originele aanwinsten!

Van harte proficiat met de nieuwe aanwinsten,
ze zien er goed uit alhoewel not my cup of…

mvg

Plus 1 seconde in 24 uur. Niet slecht van de Myota 9105

Mijn vorige Magrette liep ook al heel nauwkeurig (chinees handopwinder) de mijne loopt nu 4 seconden voor op de atoomtijd, geen slecht score…

Na exact 5 dagen zit de mijne nu op +7 seconden!

Myota 9105 I Like!

@allen, proficiat met weer n gaaf model v magrette. vanwege diversificatie heb ik deze geskipped, maar de stoere rubberenband spreekt me wel erg aan.

LeenV Schreef:

Windhund Schreef:

Ik vind het juist super, die datum op half 5!
Vaak
werd de 3 opgeofferd ten behoeve van de datum.
Dat
hoeft nu niet meer. Ik lees ook steeds vaker
dat
men een no date wil. Ik snap dat, maar het
beperkt
de keuze wel.

blingbling

Mooi, veel blije Magrette bezitters.
Begrijp me niet verkeerd dit is iets van mij, ik
ben een datum neuroot. Liever geen datum dan op
deze manier, vooral ook nog dat de schijf wit is
EN de cijfers scheef staan (Glycine heeft
bijvoorbeeld een type waar de plaatsing wel
hetzelfde is als bij de Magrette maar de cijfers
gewoon recht staan)
Maart vooral…gefeliciteerd allen.

wou net zeggen dat r ook merken zijn met em ergens tussenin, maar wel rechte cijfers. dat vind ik wel aardig gevonden.