Het was een bijzondere GTG

Wat is er leuker dan met je favoriete horloge om je pols een leuke zondag te beleven? Om dat te doen met medeforummers die net als jij gek zijn van horloges en daar leuke verhalen over weten te vertellen.

Zo gezegd zo gedaan. Onder de rook van Rotterdam vandaag met @Climholland, @Guapo, @Brodie en @Rasmussen een coronaproof GTG gehad. Uiteraard op 1,5 meter maar wat was het weer fijn om lekker over horloges te kunnen praten en elkaars collectie te bewonderen.

Hierbij een overzichtsfoto van hetgeen we hadden meegebracht. Veel vintage maar toch ook enkele moderne pareltjes.

Mooie horloges, heerlijke verhalen, een klein drankje met een hapje en de persoonlijke band die verder versterkt wordt. Waar het HorlogeForum ook een drijvende kracht is. Het was top!

Deel hier je miniverslag van jouw GTG met mede forumleden.

61 likes

Ik zie een hoop Tissot geweld liggen, :ok_hand:t4:

3 likes

Mooi! Veel knappe Tissot’s onder meer.

En zo’n meeting maakt de hobby zeker nog gezelliger en interessanter.

2 likes

Ik zie daar een tweetal sexy accutrons liggen :star_struck:

1 like

Ik zie een Seiko pogue…:grin:

2 likes

Lekker ver van elkaar, maar ondertussen wel elkaars horloges aanraken en passen, geweldig haha.

6 likes

Wat een hoeveelheid!
Leuke GTG zijn er geweest dit weekend. :ok_hand:

1 like

Stonden @Winkje en ik ook te dicht bij elkaar op onze mini GTG. Gelukkig stond de grote ventilator aan. :wink:

10 likes

Met ook een hoop mooie (lederen) horlogebandjes! Ik herken direct een zwart(?) / witte racing uitvoering die ik zelf in rood / wit op m’n Speedmaster Schumacher (rood) heb gemonteerd.
Ik zie verder ook een aantal leuke racing geïnspireerden en panda’s liggen. Mooi hoor…

2 likes

Geweldige Damasko!

2 likes

Ja, de man heeft smaak!

1 like

Wuuutttt??? Gtg? Waar is dit dan weer de afkorting van, GroepsTherapie de Geneugten?

2 likes

:joy::joy::joy::joy:
Get together.

Kleine aanvulling: Rasmussen, moet @rfpma zijn.

2 likes

afbeelding

5 likes

We hadden zeeën van tijd:

Badum patssss!

13 likes

En een Pulsar / Hamilton PSR / etc.

Hoe dan ook een toffe tafel. Lekker divers.

2 likes

Maar een enkele hoor.

Oh wacht, hobbydeformatie.

4 likes

Héél veel leuke horloges. :ok_hand:

2 likes

Volgens bepaalde opvattingen is het risico buiten op besmetting met het actuele virus uitgesloten. Als ik de beweging op / aan het water zie, was er een licht briesje, was de lucht blauw, derhalve zonneschijn en zorgen wind en ozon voor een vrijwel directe opruiming van eventueel virus.
OT: Leuk, al die horloges, waar dan ook!

2 likes

Volgens bepaalde opvattingen is er helemaal geen virus. :joy:

3 likes