Het was weer een enerverende horloge dag

Vandaag weer van alles met horloges en eromheen gedaan.
Zo’n dag in het teken van de hobby.
Het begon al vroeg met PB’s van een jetlag patient die vooral vroeg om zsm zijn nieuwe aanwinst af te komen leveren, aangezien ie al uren wakker was. Is ook niet niks om vanuit Paramaribo naar kikkkerland te vliegen en daar dan een Top-Breitling afgeleverd te krijgen. Dus vroeg in Zweedse taxi gesprongen en naar het westen gesjeesd. Ding gedaan en weer naar huis.
Net op tijd voor de postbode met een mooie nieuwe blauwe Zulu diver voor een oude liefde. Meteen gemonteerd en aan het genieten dan gaat de deurbel: pakjesbezorger met de volgende band. Ondertussen nog wat aanbiedingen van wat forumleden afgewimpeld, bijna 2 horloges besteld, en de vorderingen om een verrotte lugschroef uit te boren nauwlettend gevolgd.
Nee dat valt heus niet altijd mee, die horloge hobby…:rofl:

29 likes

Haha, voel met je mee. Echt niet grappig zo’n hobby.
:sweat::sweat::sweat:

1 like

Vervelend nieuws Rik…ik leef met je mee.

:sunglasses:

4 likes

6 likes

Het voordeel van 'n horloge hobby, je blijft er wel lekker schoon van! Dat in tegenstelling met sleutelen aan oldtimers… Die olie en smeerresten onder je nagels vandaan halen, daar ben je wel ff zoet mee. Dan verwissel ik toch liever 'n bandje van 'n horloge. Wat dat aangaat :blush:

2 likes

Morgen een dagje bijkomen en van een mooie blauwe zulu diver met een uitgeboord schroefje op een nieuwe band genieten…:crazy_face:

Oh ja en twee andere horloges bestellen.:joy:

4 likes

Zo leuk. Ik heb 2 weken de tijd in Nederland en had me voorgenomen om een quartz te kopen voor mijn verzameling. Een grab and go klok. Had dus vanuit Suriname al rondgekeken en kwam uit op een nieuwe Longines Hydroconquest. Maar ondertussen hield ik ook het verkoop gedeelte in de gaten of er niet meer uit te halen was. Ik wist dat @GMTplus1 een Oris te koop had staan maar weer had terug getrokken. Weliswaar geen quartz maar tsja. Wel een gave klok. Dus ik gisteren na een paar uur geland te zijn Rik een PB gestuurd en die komt me warempel vertellen dat hij de Oris nog even houd maar wel een Colt heeft liggen. En laat dat nou precies een klok zijn die op mijn lijstje stond voor een later moment.
Vanmorgen door de jetlag zat ik al om 5 uur rechtop dus ik denk ik PB maar dat hij ook eerder langs kan rijden als hij zou willen. Dat is gebeurd. Hij heeft de band even op maat gemaakt en ik vertrek over 2 weken met meer klok om m’n pols dan ik vantevoren had ingecalculeerd.

Hij heeft ook even mijn MM300 bekeken trouwens. Volgens mij viel dat niet tegen.

6 likes

Nee, ik had de SBDX001/017 veel forser ingeschat en ook het glas zou ik mee kunnen leven!

1 like

Hij is in het echt veel mooier dan op foto’s.

2 likes

Sterkte!

2 likes