Het werd tijd om me voor te stellen

Welkom hier!

Leuk verzamelingetje, en als je de SARB wilt laten gaan, geen probleem, die raak je zo kwijt, en voor een fatsoenlijke prijs :slight_smile:

Er worden in Augustus alpinisten uitgebracht met dauphine wijzers. :wink:

Leuke introductie, met plezier gelezen! Welkom!

Welkom
:+1:

Dank allemaal voor de gastvrije berichten!

En omdat foto’s gevraagd worden; foto’s!

5 likes

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

Ja, ik heb de nieuwe alpinisten voorbij zien komen en ze hebben absoluut mijn aandacht. Maar de Archimedes Pilot GMT lonkt ook en er staat nog een inschrijving voor de Halios Universa. Die laatste is ook heel veelbelovend wat mij betreft en ik wil wel eens zien waarover ‘iedereen’ zo enthousiast is bij de Halios horloges.

1 like

Hartelijk welkom op dit prachtige forum!

Ik heb dat minder tot niet. De tweede generatie seaforth was mooi, inzoverre het de metalen bezel-varianten betreft, maar sindsdien hebben ze niks meer gemaakt wat me ook maar in het minste boeit.

“iedereen” valt dus met een korrel zout te nemen. Bovendien: Een micro brand wat puur op limited releases drijft
 ik erger me daar aan. Waarom kan ik niet gewoon een Seaforth kopen?

Dat kan ik ronduit aanbevelen. Groeten van z’n neefje.

1 like

Heel mooi! Die geblauwde wijzers maken het extra speciaal.
Ik heb begrepen vanuit de online info die ik kon verzamelen dat ze bij Halios bezig zijn om voldoende productie te organiseren met de Universa. Dat betekent voor dit kleine merk dat er 5 mensen bezig zijn dmv het samenstellen van de horloges om de bestellingen weg te werken. Dat deed mij voorkomen alsof de eigenaar dat eerder in z’n eentje deed. Dan krijg je inderdaad al snel (onbedoelde) limited editions.

1 like

Welkom hier.

Welkom Inspector, op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

U bent al aardig aan het exploreren.
Een mooie onderzoeksperiode toegewenst!

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom! :innocent::innocent::innocent::smiley:

Welkom en goed bezig jongen :+1:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

les-gens-tenant-welkom-331822971

Welkom! Leuk geschreven stukje en al mooie aanwinsten. Ben benieuwd naar de volgende

Welkom!