Het WTF! HIEMD! Topic.

Vandaag een WTF Had Ik Eerder Moeten Doen moment!

Mijn Omega Seamaster ‘Peter Blake’ heb ik ruim twaalf jaar. De laatste jaren steeds minder gedragen omdat ik graag ‘pas’ draag en dit met staal meestal niet lukt, tenzij je een audjustable clasp hebt, maar die is voor de mijne niet te koop. Door de vele plaatjes op dit mooie forum werd ik geïnspireerd om uit te kijken naar een alternatief. Van rubber weet ik dat t (iig bij mij) altijd pas zit, soms een gaatje verstellen, maar gaat nooit knellen. Leer is wat dat betreft toch net iets onwilliger.

Dus toen @rschouten recent zijn bandenparade alhier toonde en ik de Italiaanse exoot Bonetto Cinturini 325 (mèt vanillegeur :yum:) zag sloeg ik toe :facepunch:t2:

Zie hier het WTF! HIEMD! Resultaat :heart_eyes: :eyes: En lekker dat ie zit! :hugs: Oude liefde kan wel roesten, maar die roest kan er ook af! :ok_hand:t2:

Heb jij ook WTF! HIEMD! momenten gehad? Show it!


33 likes

ETIHMOS

En Toch Is Hij Mooier Op Staal

15 likes

Staat m goed ! :+1:t3:

1 like

Ik las het verkeerd: WTF! HEMD! Ik dacht dat dit het topic was om al die bizarre, hopeloos uit de mode zijnde of anderzijds verwerpelijke overhemden te plaatsen die ik bij die wristshots steeds zie langskomen. :joy:

7 likes

2 likes

Hee Lowietje. Waar haal jij nou ineens die mooie Glycine vandaan?

Hehe denk je een keer iets relevants te kunnen posten… :rofl:

5 likes

Uit België, niemand wilde toen en Lodewijk wel. Top ding, zeker met die Ko! Maar hij is er al een tijdje, teveel aan de coke gezeten?

3 likes

Haha, ja. Bíjna. :joy:

2 likes

Ah die van Frederik. Mooi ding hoor.

Bier. En vrouwen.

Kut, nu is de ei te gaar

6 likes

Egnie! :crazy_face:

2 likes

Blijven proberen, je doet je best! :joy:

1 like

Het is dat je zegt dat het ei is.

4 likes

Wat dacht jij dan, frikandel?

On topic graag.

2 likes

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het er gewoon goed uit zien Lootje. :yum:
Edit: Ei Ei excuses @Jur

Ik had een jaar 12 geleden hetzelfde probleem. Zat gewoon niet lekker op staal. Maar hij hoort natuurlijk op staal. Het was een van de eerste horloges die ik nieuw kocht, maar heel kort in bezit gehad ivm die band.

1 like

Was het gevolg van het on-topic, sorry!

Right, maar kan ook heel mooi op iets anders, en dat geldt voor heel veel horloges, zoals we hier dagelijks voorbij zien komen! :wink:

1 like