Hetzelfde horloge, dezelfde pols ander perspectief

Vaak lijkt het op wristshots dat het horlogen voor de dragende pols te groot is. Maar in ander perspectief perfect past.

Ik schiet m alvast af met mijn nieuwe aanwinst. IWC Mark XVIII

32 likes

7 likes

Bedankt voor je reactie. Maar is niet waar ik helemaal op doel. Jou foto’s zijn uit hetzelde perspectief maar ander licht.

Hieronder nog een voorbeeld van mijn gemiste diver 300.

Wrist shot lijkt het horloge groot op de pols.

Hand in de zak bijv lijkt het horloge een stuk kleiner om mijn pols.

11 likes

Zo lijkt ie groot genoeg, maar zo

Eigenlijk te klein voor mijn pols.

5 likes

Wat grappig. Ik vind mijn horloge altijd ze groot op de foto maar in het echt vond ik het meevallen. Begon al aan mijzelf te twijfelen. :grin:

1 like

10 likes

Bizar toch. Op de ene foto erg fors en op de andere perfect. :grin:

1 like

Dit is exact wat ik bedoel. Staat je goed btw.

1 like

Volgens mij ligt het ook heel erg aan de hoek van de lens. Smartphones pakken vaak de groothoeklens. Van dichtbij krijg je een heel ander perspectief dan als de foto van wat verder genomen is.

7 likes

Haha, deze blijft groot!

Heel mooi horloge, gefeliciteerd en veel plezier ermee! En nee: die is niet te groot, past prima! :ok_hand:

1 like

Er zijn hier nog steeds veel mensen die op basis van een foto zeggen ‘staat je goed’ of ‘prima maat’. Helaas. Foto’s vertekenen enorm.

4 likes

Ha wat een top topic en zooooo herkenbaar!
Ik ga straks ook een poging wagen!

Al gelijk 2 mooie voorbeelden!

3 likes

Ik vind het zo lastig om foto’s te maken met mijn IPhone. Post ook niet veel omdat het toch geen mooie foto’s zijn. Weet nu wel waarom. :grin:

Mooie aanwinst weer :+1:t2:

Probeer het met een Huawei dat is helemaal k+t, focus hebben ze daar nooit van gehoord waarschijnlijk

Wristshots minimaal op 2x zoom maken, dan komt de foto het meest natuurgetrouw over.

Dit idd :point_up_2:t3: standaard altijd een tikkeltje groothoek bij elke smartphone

Dit is in diverse topics al meerdere malen voorbij gekomen

2 likes

Ga ik eens proberen. Thanks

1 like

Superleuk topic, nu al!

Mijn horloges fotografeer ik doorgaans iets ingezoomd met mijn telefoon. Juist om de groothoek te omzeilen zonder zoom. Net als dat je met een spiegelreflexcamera met 35mm normale foto’s maakt zonder groothoek effect, maar dat het op 50mm veel mooier oogt op de foto.

5 likes

Geen pols, wel ander perspectief :grin:

4 likes