Heuer 7701 stopwatch

Deze vanmiddag nog met wat andere horloge’s gekocht.
Lag in een vitrine kastje voor een zacht prijsje.
Werking 100%. Ik kan helaas niks vinden over het type, leeftijd etc. Dus alle info is welkom! 30 sec/ 15min
Kapje eraf en er staat heuer 7701. Was een lekker gevoel om deze te zien liggen en nog beter om mee te nemen :smile:
Gaat denk ik wel weer in de verkoop.

3 likes

Mooie vondst maar (nog) geen idee. Ben ook benieuwd naar de andere horloges dan heb je een mooie dag gehad.

1 like

Leuk hoor! Heb van de week mn 2e Omega stopwatch gekocht. Ik vind de wijzerplaten van stopwatches altijd schitterend en je kan ze lekker goedkoop kopen waardoor je het makkelijk even vlot koopt.

1 like

Niet super bijzonder denk ik…
Een Tw steel en Diesel 2022. Beide nieuwe batterij en lopen netjes. Ook die gaan weer de verkoop in. Kijken of ik een “potje” geld kan maken voor een mooie vintage :wink:

Dan nog een oude handwinder Eterna Vision en een Eppo…
Als laatste een yoyo in origineel doosje en handleiding. (Niks met horloges te maken hoor :wink: )

Deze kwam ik de baai tegen;

1 like

Gaaf rattrapante uurwerk, dat zie je niet zo vaak.

Helaas zijn stopwatches niet zo heel veel waard tenzij het bijvoorbeeld een militaire stopwatch is maar zelfs dan hoef je geen hoofdprijs te verwachten.

1 like

Nee, had idd liever een heuer horloge. Maar ik zeg maar: wie het kleine niet eert… :slight_smile:

Maak vast winst :wink: 100% winst moet in iedergeval lukken hahaha

1 like

Keurig!

1 like

Hij is leuk, zeker voor dit bedrag.

1 like

Voor €5 neem ik 'm zo over :wink:

2 likes

Op onthedash staan de catalogi gescand. Denk dat je rond 1975 moet kijken. Waarde: EUR 50 oid

1 like

Ik ben zeer geïnteresseerd indien je hem zou verkopen.

Stuur me gerust een PM

Mvg

Is it available for sale ?

Im interested

how much is it ?

It is sold a long time ago…

Zie wat ik gevonden heb :slight_smile: wel raar.
Weet iemand de waarde?
Bedankt