Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Heuer
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, voorkeur voor persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7736
Vraagprijs: €4500
Te koop: mijn Heuer Autavia met de zogenoemde Viceroy kleurstelling. Het horloge stamt uit het begin van de jaren 1970 en heeft de karakteristieke tonneau-vormige kast en een handopgewonden Valjoux 7736 uurwerk, dat goed loopt. Zowel de wijzerplaat als de ongepolijste kast verkeren in zeer goede staat – een belangrijk punt bij dit model. Originele pushers en kroon. De dial heeft geen waterschade en de witte vlekjes bevinden zich op het glas. Er is een klein beetje lume loss in de minutenwijzer.
Deze uitvoering kom je niet vaak voor. Destijds was het de luxere variant van de welbekende Viceroy’s. Momenteel staat er slechts één andere te koop welke een stuk duurder is.
Ruilaanbiedingen zij beperkt mogelijk. Ik ben in het bijzonder op zoek naar een Heuer 2446 Jochen Rindt.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.