Heuer Autavia

Hallo mensen, ik heb ongeveer 45 jaar geleden een Heuer Autavia gekregen , ( model 11630 ) op dat moment hadden mijn ouders zelf en juwelierszaak, het was een geheel nieuw origineel uurwerk met wijzerplaat die iemand had besteld, maar nooit meer voor is teruggekomen, na lang gezeurd te hebben heeft hij mij de kast erbij besteld, en m mij cadeau gedaan,
even daarna is hij mij gevallen, resultaat, stukje uit de rand van het glas, om verdere kosten te beperken heb ik hem een normaal glas op maat laten slijpen, maar zou nu graag het originele glas erin hebben, verder zou ik graag hebben dat hij schoongemaakt wordt, weet iemand een goed adres voor deze werkzaamheden, waar ik ook papieren krijg van de gedane werkzaamheden, mijn locatie is Limburg
alvast bedankt voor de info
Gr. Wout

13 likes

Mooi ding! Wat voegt een factuur van een nieuw glas toe?

Hoi Mark, bedankt voor de reactie, gaat mij meer om de factuur van het schoonmaken van het uurwerk,
glas is dan onbelangrijk

Factuur van de service dus. Duidelijk! Begreep ik je even verkeerd

Dat was een lange zin. Even adem happen! :joy:

Kijk hier eens of er iets in je buurt zit:

2 likes

dat bedoel ik ja, van de service, sorry van mijn verkeerde uitleg

Ja hoor, zit wel redelijk veel in mijn buurt, stukje rijden maakt verder niet uit, bedankt voor de info

Hee! Ik heb ooit een orange boy laten restaureren. Ik heb dit bij scorpione laten doen. Erg goed bevallen.

4 likes

Neetje bedankt voor de info, waar zit die ergens ???

In Maastricht.

W&V in Alkmaar kun je ook terecht.

1 like

Ok, bedankt alvast, ik zal daar ns gaan informeren

heb al contact gehad, en een mail gestuurd, hij gaat op zoek voor een glas, dus bij deze , bedankt voor de hulp
groet
wout.

Hoi wout,

Graag gedaan! W&V is goed maar kon destijds mij hierbij niet helpen. John is hiervoor de beste man vind ik.

Succes!

Heb je vragen stuur gerust een PB

Mvg René

1 like

OK bedankt, ik wacht ff zijn antwoord af, komen we overeen, breng ik hem daar wel heen, zou fijn zijn., en niet te ver uit de buurt.

1 like

Los van het verhaal moet ik even kwijt dat ik de Autavia’S van Heuer echt geweldig vind. Alles klopt proportioneel en qua design. Schitterend horloge.

zijn inderdaad heel mooi, je ziet ook direct dat t geen LOLLI LOLLI is

Ehm wat zijn die lollies?

Sorry als dat een noob vraag is.

Hebben die een eigen horlogemaker?

hahahahaaaaaaa, dat is n ander woord voor rotzooi, troep en dergelijke. geen lollies, maar lolli lolli bijv van de firma Hing Tang Yang Pong,tja limburg he, hahahaaaaa

John heeft alles geregeld. Ik kreeg een garantie bon van scorpione en het was erg goed gedaan ( vind ik )