Heuer Camaro Chronograpic vragen

Ik heb uit een erfenis een Heuer Camaro Chronograpic ontvangen.
Nu begreep ik dat het wellicht om een kostbaar exemplaar kon gaan…

Wie kan mij verder helpen om uit te vinden wat hij waard is en hoe een originele versie eruit ziet. Op dit moment zit er een stalen zilverkleurige band omheen, volgens mij is dit origineel niet zo geweest.

Het is dus een Heuer Camaro Chronograpic met een bruine wijzerplaat en zilverkleurige kast met 2 metertjes

p.s.: Hoe krijg ik de krasjes van de wijzerplaat?

Vriendelijke groet,
Hans Dekker

http://www.sayin-watches.com/home.php?markid=42&bildid=782&adminid=&sprache=3&seite=3

Deze is dan wel in perefectie staat.
Krasjes van de wijzerplaat krijg je er niet af, dan moet de wijzerplaat worden opgemaakt.

Weet je zeker dat ze niet op het glas zitten.

Verdraaid dat is hem!
1320 euro! Wauw…

Zijn er verder nog ‘verborgen kenmerken’?
Mijn horloge heeft trouwens ronde knopje ipv gekarteld…

Hans

Ik denk dat wanneer je deze als particulier wilt verkopen je er ongeveer 1000 euro voor kunt krijgen, nog genoeg lijkt me.

Het zou kunnen zijn dat de knopjes een keer vervangen zijn, hoeft niet perse. Mocht dit wel zo zijn dan neemt de waarde iets af, omdat er originele onderdelen missen. Maar het kan net zo goed zijn, dat ze ook met rondje pushers zijn gemaakt.

Is het toevallig deze, kost op ebay 1000 dollar, dus zon 700 euro

Hier weer een ander, verkocht voor 1100.
Het uurwerk.

Maar een erfstuk doe je toch niet zomaar weg.

Hij ziet eruit zoals de bovenste foto, alleen met een bruine wijzerplaat en fluoriserende oranje wijzers ( behalve de seconden -metertje links- ), ook staat er in de rand “tachymeter” met eenheden im oranje.

Hans

exact zo eens staat op ebay,

Zo zie je maar hoe mooi een leren band is.

Inderdaad, dit is hem maar dan met 2 metertjes!
Wat moet deze eigenlijk opleveren?

Hans,

p.s.: Geweldige hulp!

Geen dank hoor, heb toch niks te doen :wink:

Die is voor 1000 dollar weggegaan, maar aangezien het uurwerk van jou net iets anders is, zou ik niet weten wat de jouwe zo moet opbrengen. Maar reken maar op een euro of 1000

Ik zal hem in ieder geval in de verzekering gooien.
Ik zal er een mooie leren band om kopen en hem gaan dragen… Het is (vindt ik) een prachtig horloge.

Nogmaals hartelijk dank,

Hans Dekker - Groningen

www.steinermaastricht.nl verkoopt hem ook voor rond 1300 euro

Gaaf om zoiets als erfenis te krijgen, ik krijg later (heel veel later) ook een horloge als erfstuk… het mooie is is dat ik mee mag er eentje uit zoeken :D.

Maar veel draagplezier ermee, mooi horloge ook. :smiley: