Heuer Camaro in da house

Ik raakte onlangs met een kennis in gesprek over mijn guilty pleasure, zijnde horloges, waarop hij aangaf dat hij nog een Heuer moest hebben liggen. Die heb ik tijdelijk even gekregen, wat poetsen en fotograferen. Het is duidelijk dat deze wat tlc kan gebruiken, zeg maar een servicebeurt. Ik heb links en rechts al gezocht naar de waarde maar krijg dat niet duidelijk. Iemand hier die enig idee heeft?


4 likes

Mooi ding trouwens,NOS bandjes zat te koop op ebay!

1 like

Prachtige Heuer Camaro 45 met een Valjoux 92.
Prijs…is nogal afhankelijk van de staat en of alles origineel is.

Op www.onthedash.com kun je wel een indicatie vinden.
Prijzen op Ebay tussen de 2000 en 3000 Euro afhankelijk van …

Staat nog altijd hoog op mijn wish list.

@Jurgen: bedankt, ik weet weer wat meer. Ik kan er niet zoveel over vinden, weet je zeker dat hier een VJ 92 in zit? Wellicht dat deze te koop komt, de eigenaar twijfelt nog.

En even wat betere foto’s :smile:

1 like

Alleen al voor je foto’s zou je voor ons je uiterste best moeten doen om 'm te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb je mijn Tudor topic in Algemeen nog niet gezien :wink:

1 like

Heel gaaf!

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=27043

Hier hetzelfde model met hetzelfde uurwerk. Volgens mij kun je in een oud brochure alles terugvinden, zelfs met de list prijs van toentertijd.

Ikzelf zou het horloge houden, ook omdat het in waarde alleen maar stijgt. Of heeft je collega iets anders op het oog?

1 like

Mijn kennis heeft niet veel met horloges en wil het geld liever aan iets anders besteden denk ik…

Waarom koop je hem zelf niet? Zoals in de link van M035 is te zien is het meer wat de gek ervoor geeft dan dat er een vaste prijs op valt te plakken. Op de één of andere manier zijn die Heuer Camaro’s niet super geliefd. Zou het de kastvorm zijn?

Mooi horloge en staat ook op mijn wishlist (niet op nr 1, maar toch). Ik zou deze zelf met racing strap dragen/fotograferen. Wordt ie nog stoerder van/verkoopt ie sneller. Zo’n soort combinatie:

3 likes

als je de waarde wil weten kan ik het wel even aan Jeff vragen ?

1 like

Als je dat kunt doen Rene, dan graag. Ik ben wel benieuwd.

Nice! Met een zilveren plaat vind ik ze ook super! Ze hebben enorm veel charme met zo’n kast.

Is de eigenaar vanplan te verkopen? Zo ja, dan hoor ik dat graag. :+1:

Glenn

1 like