Heuer camaro te koop op marktplaats

Voor wie belangstelling heeft in een heuer Camaro hier een zeer mooie en gewilde heuer te koop op marktplaats waar weinig aan moet gebeuren voor een zeer redelijke prijs vindt ik.
Wil deze voor jullie niet onthouden maar heb hellaas nu niet de middelen om deze nu te kopen.
zie link
http://link.marktplaats.nl/360548248
Groet
AntonSV

Een boel Euro’s voor een opknapper waarvan je nog maar moet afwachten wat je allemaal tegenkomt. Zeldzaamheid bepaald niet zozeer de prijs, maar wel vraag en aanbod.
Leuk is ie wel, als ie nou recent goed geserviced was?
Want nu heb je geen idee hoeveel die beurt nog extra kosten gaat.

Groet,

Nico.

Bij Heuer Boy in Engeland staat zijn broertje te koop. Minder leuk dan deze op Mp. Vraagprijs van Heuer Boy is zo’n 1200 GPB.

Waar ik het meeste mee zit, is het feit dat er heel veel fake Heuers in omloop zijn en ik zie het verschil niet. Je moet dan denken aan wijzers, plaat etc. Qua uurwerk valt het allemaal wel mee: een Valjoux 77. Die zijn wel te krijgen (7733 is zonder datumaanduiding, 7734 is met datumaanduiding). Ik vind de foto’s ook niet goed genoeg om ze nauwkeurig te kunnen bekijken of om anderen hun mening er over te laten geven.

Menno

Ik weet niet wat hij bedoelt met 1972=jaartal??
Maar als het een Valjoux 72 is dan is die prijs nog niet zo hoog.
Voor een horloge met een echt Valjoux 72 uurwerk zul je toch wel diep in de buidel moeten tasten.
Zie het commentaar van thieuster hierboven.
Ga voor info naar www.onthedash.com

Groeten
Jack

De foto van het uurwerk op Mp is geen echt geen Valjoux 72. Het is een 7733, een handopwinder (Ik zie geen datum, dus geen 7734) De plaat verraadt ook dat er geen Valjoux 72 in zit: een 72 is een 3-register kaliber. Veelal gecompliceerd met een maanaanduiding oid.

Het is dus veilig om aan te nemen dat het horloge volgens verkoper uit 1972 is.
Dat dit een ‘Camaro 30’ heet komt (maar dat weet ik niet zeker) omdat de minutenaanduiding (rechter register) tot 30 min. loopt - er bestaan ook uitvoeringen van het 7733 kaliber met minutenregisters die tot 45 minuten gaan.

Menno

Okay, vertel het maar, wie heeft hem gekocht? Ik had de verkoper nog gemaild, maar hij is al weg.

Veel te veel geld natuurlijk voor een standaard 7733, maar ja er staat Heuer op dus…

Ik heb nog een bijpassende doos uit die tijd, daar alleen al wordt met gemak 200 Euro voor betaald. Begrijpt u het nog?

Ja maar Heuer Leonidas van de 70 tiger jaren staat qua uurwerken beter bekend als de hedendaagse TAG-Heuer.
Ik heb zelf de 2 register en de 3 register gehad en die gingen grif voor meer dan 1000 weg (euro’s).
Jürgen ,heb je misschien een foto van die doos?
Ben buiten Breitling toch nog altijd een fan van Heuer.
Gr
Jack

Hoi,

Met dit soort van oude spullen is het altijd wat de gek ervoor geeft. Veel hangt af van conditie, originaliteit en compleetheid. Als er een aantal mensen tegelijk op zoiets bieden, kan een dergelijke klok best even heel duur zijn. Is de markt voorzien, zakt de prijs weer als een boterberg in elkaar.

Het is letterlijk ook een verhaal van vraag en aanbod. Is er relatief veel vraag en weinig aanbod, zal de prijs relatief hoog zijn. Ik vond em erg prijzig, maar ben ook niet goed ingevoerd in deze materie. De echte kenner zal er een andere gedachte bij kunnen hebben. Leuk is ze zeker.

1200 Pond voor een dergelijk vergelijkbaar horloge lijkt mij trouwens wel heel erg veel. Zeldzaamheid bepaald in mijn ogen zeker de prijs niet, het is een zaak van vraag en aanbod zoals gezegd.

Groet,

Nico.

1150 GBP voor een double-uitvoering. En we weten allemaal dat double horloges niet echt populair zijn in de WIS-wereld.

http://heuerboy.com/heuerwatches.htm Even met CTRL-F zoeken of naar beneden scrollen tot iets onder het midden van de pagina.

Menno