Heuer Jo Siffert bij een pandjes winkel

Ik kwam dit filmpje bij Hodinkee tegen:

(media)http://www.youtube.com/watch?v=ibBmwZcM_PI(/media)

Ik werd even sti van de prijs, maar oordeel zelf.

NicoB)-

Ik vind hem nog echt mooi ook!

Valt me mee dat Rick hem koopt zonder de tekst: “let me call a buddy of mine” :slight_smile:
Verder vind ik het wel een geinig programma hoor.

Mooi horloge ook!
Wat ik begreep uit reacties op hodinkee en fb van hodinkee is dat de prijs wel marktconform zou zijn. Dat de echt stalen band ontbreekt is trouwens niet relevant. Werd standaard zonder band geleverd, was een duurdere optie.

Damm, toch maar meer ouwe meuk verzamelen :+

marnix.moed Schreef:

Damm, toch maar meer ouwe meuk verzamelen :+

Zo dacht ik er dus ook over…::o

NicoB)-

Die prijs verwachtte ik wel zo’n beetje, maar er komt nog een fijn rekeningetje bij voor een onderhoudsbeurtje (25 jaar stilgestaan) en dan loopt het lekker op ::o

Harpoen Schreef:

Die prijs verwachtte ik wel zo’n beetje, maar er
komt nog een fijn rekeningetje bij voor een
onderhoudsbeurtje (25 jaar stilgestaan) en dan
loopt het lekker op ::o

och, hij was zo dichtgesealed dat zelfs die reus em niet open kreeg. kan er vocht ofzo erbij.

of hij is al helemaal vastgeroest :+

maar idd, hopen maar dat er niet (veel) vervangen hoeft te worden. kan me voorstellen dat onderdelen pittig kan worden.

Mooie deal hoor voor die 8000.

Als dat zo is, dan doen zij het heel goed. Ik denk juist dat dit het enige is wat echt is. Ze zenden ook niet elke item uit. Dat Chumlee een rol aanneemt, houdt juist kijkers.

Heb je weleens Hardcore Pawn gekeken? Toevallig nu op tv, zo slecht acteerwerk zoals Car Repo.

Wel een gruwelijk mooie vintage.

ach het is gewoon leuk en leerzaam. so what dat ze vaak niet een deal maken. in de aflevering van deze week komt iemand met een gitaar van Jimi Hendrix. Natuurlijk gaat hij die niet verkopen maar het is gewoon leuk om te zien.

Idd heel mooi, die hoop ik eens te plaatsen in vintage voor een tientje…:+

-ej- Schreef:

U begrijpt allemaal wel dat dat programma in zijn
geheel in scene is gezet? Net als de meeste
programma’s in dat genre.

Klopt helemaal, al die z.g.n. real life soaps worden helemaal geregiseerd.

Ik zeg er verder niks over…

http://www.chronomatic.com/Msiffert.html

En zoek hier maar eens naar de gangbare prijzen… :wink:

http://www.onthedash.com/priceguide.shtml

Mooi horloge met een beste prijs. Jammer dat ze nooit opvolging geven over een item. Ik zou wel eens willen weten hoe het horloge er van binnen uit ziet. Het zal niet heel best zijn als de caseback niet los wil.

Zal wel meevallen…

Als het echt zo erg is laten ze het maar wat graag zien ook.

Opvolging krijg je waarschijnlijk niet omdat deze klok zeer waarschijnlijk gewoon geleend is van een verzamelaar en na de opname gewoon weer in de verzamelbox terug gaat.

Gisae Schreef:

Mooi horloge met een beste prijs. Jammer dat ze
nooit opvolging geven over een item. Ik zou wel
eens willen weten hoe het horloge er van binnen
uit ziet. Het zal niet heel best zijn als de
caseback niet los wil.