Deze Heuer staat me erg aan maar zit op een Tag Heuer strap. Kan dat? Wat specifieker: Ik snap dat het kan maar staat het ook ok?
Wat vinden jullie?
Deze Heuer staat me erg aan maar zit op een Tag Heuer strap. Kan dat? Wat specifieker: Ik snap dat het kan maar staat het ook ok?
Wat vinden jullie?
Ik had hem ook al gezien, mooi klokje. Persoonlijk zou ik er een nato of leederen onder doen.
Mvg Jelle
en ik maar denken dat ik er snel bij was
leer bij een duiker vind ik nooit zo mooi, dan liever een stalen band.
Nato is ook mooi idd hoewel ik mijn nato band invicta nooit draag eigenlijk
btw deze verkoper heeft er nog een een breitling… of had je die ook al gezien?
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m634143855-breitling-new-pluton-3100-stalen-band-lederen-band.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
Ik ben al vaker een horloge misgelopen, door dit type vraag op het forum te stellen. Ik heb dat afgeleerd. Ik ben ervan overtuigd dat er al forumleden zijn geweest die een mailtje aan de verkoper hebben gestuurd.
Al lang gezien, maar ben er niet kapot van
hmm daar heb je een punt… het is een mooi horloge dus misschien niet erg slim van me…volgende keer beter!
Ik heb er op geboden, jij toevallig ook Freek?
nee nog niet… hahah damn you Ik zit er wel aan te denken maar ben er nog niet helemaal uit of ik een rubberen band of staal wil… ik ben een “staal fan” maar vind de tag heuer band eigenlijk wel passend hier. De breitling die er staat heeft een stalen band maar is niet mijn merk…
Haha ik ben alweer overboden. Er is blijkbaar veel interesse in het horloge dus als je hem wilt.moet je er wel snel bij zijn. Niet geschoten is altijd mis
Groet Jelle
Ok ik ben er uit ik doe ook een bod, rubberen band staat mooi hier en het horloge zelf lijkt in uitzonderlijk goede staat te zijn voor een horloge van deze leeftijd. De meeste die je ziet hebben schade aan de lunette en kristal namelijk
Mijn mening? Het lijkt er nogal op dat je je eigen klokken aan het promoten bent.
Dan hoop ik dat ik hem snel verkoop dan.