Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, en zal waarschijnlijk ook niet zo snel tot de actiefste leden gaan horen, maar dit wilde ik toch even met jullie delen.
In mijn zoektocht naar het perfecte horloge koop (en in veel gevallen ook weer verkoop) ik best frequent horloges. Mijn visie voor nu is zoveel mogelijk mogelijk door mijn handen laten gaan om te passen, voelen, dragen en beoordelen. In veel gevallen is het horloge het net niet helemaal en neem ik er relatief snel weer afscheid van.
Onlangs heb ik op een veilingsite (ik zal geen namen noemen om alle schijn van reclame tegen te gaan) een gokje gewaagd. Een gok die vanuit mijn perspectief enorm goed uit heeft gepakt. Ik durf wel te zeggen dat dit voorlopig een blijvertje is. In nagenoeg nieuwstaat. Met originele doosje en boekje bovendien.
In al zijn retro-zijn vind ik het echt een plaatje. En die korrelige granietachtige wijzerplaat heb ik niet eerder gezien.
Het lef om te dragen moet nog groeien, NOS reserveband is in aantocht zodat ik me geen zorgen hoeft te maken om krasjes (als risicomanager ben ik nogal risico avers ).
Wat vinden jullie?
Ik mis trouwens in het doosje de plastic standaard om het horloge omheen te doen, dat is het enige minpuntje. Hebben jullie enig idee waar ze deze in verschillende formaten verkopen?
Mooie vangst, ik vind ‘m wel leuk maar ben niet zo’n fan van gouden strepen op titanium zoals ook de Omega Polaris heeft.
Gewoon ff wennen, veel plezier ermee