Dit kan wel eens spectaculair gaan worden:
Zo, dat wordt een mooie veiling! Ik denk niet dat ik in die prijscategorie mee wil doen, maar een catalogusje zou ik wel graag willen bemachtigen om thuis op de bank een beetje te kunnen kwijlen.
Ja, dat is precies wat ik ook dacht👍
Dan kan je beter alvast gaan sparen haha. Zag gisteren een Heuer staan op een website. Een ‘sevenfriday’ achtig model van Heuer. Prijskaartje van 13.000 pond hing eraan.
voor dat per stuk bedrag wil ik ze alle 49 hebben
Is dat goedkoop dan? Heb mij nooit in Heuer verdiept.
Ik denk dat een groot aantal van de horloges in deze veiling voor een meervoud van deze prijs verkocht zullen worden en de 100K wellicht wel een keer gehaald zou kunnen worden.
Ze zijn van iemand die ik ken. Hij is eigenaar van Diverswatches facebook group met ruim 30.000 leden. Daarnaast is hij horlogemaker en verkoopt hij voornamelijk zeldzame vintage horloges. Hier zijn de drie Heuers die hij te koop heeft staan:
Dit is geen reclame overigens. Ik krijg er niets voor. Wil dit alleen delen mbt het onderwerp van de topic.
Hahaha, nee dat lijkt me niet zo’n goed idee
11 November lijkt mij een prachtige dag voor de veiling. Ik prober er bij te zijn. Misschien niet om te kopen, maar wel om de sfeer op te snuiven. Het zullen waarschijnlijk niet allemaal toppers met topprijzen worden.
Mvg en prettig WE,
Gianni