Heuer

Beste Forumers,
Ik heb een vraag betreft een heuer horloge die ik vandaag heb gekocht het is een heuer automaat uit de jaren1970 met een zwarte wijzerplaat waar het bekende logo Heuer onder de 12 staat.
Op de achterdeksel staat Etanche Acier 20 ATM 844-5403
Op de binnenzijde van de deksel staat Brevet 503.305. MRP.SA.
Diameter van het horloge is 46 mm gemeten zonder kroon.
Het vreemde wat ik vindt en waarom ik jullie de vraag stel of het wel een orginele heuer is is waarom staat op het binnenwerk meestal op de rotor geen merknaam bij deze heuer is er nergens op het uurwerk een loge of naam van heuer te zien.
Heb ik een miskoop of een horloge gekocht met een gewoon onbekent uurwerk erin of hoort dit zo.
Graag jullie bevindingen hierover
alvast bedankt
Thomas

Zonder foto…?

Maar goed, omdat Heuer geen eigen uurwerken maakte (toch?), moesten ze ze inkopen. Maar volgens mij was het dan in veel gevallen wel gebruikelijk dat de naam (in dit geval Heuer) van de besteller er op gezet werd. Aan de andere kant waren er toen nog geen (?) zichtbodems dus was het niet direct nodig om het uurwerk van een merk te voorzien.

Ik zou in ieder geval even op http://www.onthedash.com kijken of je je Heuer daar tegen komt, misschien hebben ze er een wat uigebreide omschrijving van waardoor je kunt uitvinden of je horloge helemaal origineel is. Mocht je er zo achterkomen, hoor ik graag je conclusie.