Hey, Thomas hier! :) >> even voorstellen

Zo, oog voor detail! Het was me nog niet opgevallen maar nu zie ik het :slight_smile:

1 like

Dankjewel @Myspeedyworld! Net 24 op het moment :slight_smile:

De Chronographe Suisse is inderdaad erg mooi. Hij is niet helemaal in orde (stift zit los), dus krijgt helaas geen draagtijd. Hij is in ieder geval wel fotogeniek :wink:

Dankje @Gatsc! Leuk je te ontmoeten :slight_smile:

1 like

Thanks @johngo! Je hebt er ook toppers bij zitten (o.a. de Certina DS) :slight_smile:

1 like

Welkom op het forum, mooie diverse collecties!
Ook erg mooie foto’s.

1 like

Dankjewel @Bidle! Toffe woorden :slight_smile:

Dit is wel erg mooi zeg. Kende dit hele model niet, maar ga er maar eens in verdiepen. Dit smaakt naar meer

2 likes

@Thomasvd Leuke collectie en verhaal! Heel herkenbaar. Ook ik ben begonnen met een Tissot Le Locle (de stalen variant) en daarna overgestapt op de vintage exemplaren :ok_hand:
Voor mij steekt die Tissot Stadium er bovenuit

1 like

@rorymoer, thanks voor het delen! Je hebt wel een goede smaak zo te horen :wink:. De Tissot Stadium is inderdaad een topper.

1 like

Hier wordt er een te koop aangeboden :wink:

Overigens aan de dure kant, meestal gaan ze niet boven de 500 Euro.

2 likes

Redelijk aan de prijs inderdaad, maar hij ziet er nog top uit (aan de buitenkant).

Wordt niet zo vaak aangeboden en als het verkocht raakt kunnen ze het er wel voor vragen.

Wel goed gespot trouwens :slight_smile:

1 like

Hey Thomas !
Welkom !

Groeten,
Thomas

:grin:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Hij staay ook op marktplaats zie ik. Kan een horlogemaker hem niet voor je opknappen?

1 like

Dankjewel! Ben je toevallig @ presc13nt op Instagram? :wink:

1 like

Klopt inderdaad! Ik heb nog geen navraag gedaan, maar zou het budget graag gebruiken voor een andere aankoop :slight_smile:

Thanks @BadBoy :grinning:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom op dit forum & groetjes van een mede-horlogefreak :slight_smile:

Je hebt duidelijk een voorliefde voor de wat meer dressy horloges, en dat is uiteraard prima. Ikzelf neig meer naar de “stoerdere” duikers en chronos. Je hebt wel een heel leuke verzameling ondertussen!

1 like

Dankjewel @Aqualand :grinning: