Hf-76

Deze week mijn Tissot Ballade aan forumlid Henri @HF-76 verkocht. Dit was een zeer prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Snelle vriendelijke communicatie en razendsnelle betaling. Dat is wat we op het forum graag zien. :blush::+1:

Dank voor de deal Henri- heel veel plezier gewenst met de Tissot- en graag tot een volgende keer!:slightly_smiling_face:

2 likes

Henri heeft inmiddels een ander bandje op die Tissot. Vlekkeloze deal, snelle en vriendelijke communicatie. Nogmaals dank, Henri! :+1:

2 likes

Mijn Hamilton Khaki Murph verkocht aan @HF-76. Prettige communicatie en snel afgehaald, helemaal top! :slightly_smiling_face:

2 likes

Van Henri een ouwe bekende overgenomen, mijn ex : een Tissot Ballade Powermatic 80.

Hij had onthouden dat ik hem graag terug wilde.
En stuurde me dus een keurig bericht dat het moment voor hem gekomen was om de Tissot weg te doen.

Vriendelijk, geduldig en zeer aardig.:+1:

Weer een liefhebber ontdekt in de gelederen van het HF dus.

Bedankt Henri alias @HF-76

:+1::+1::+1::+1:

2 likes

Ik verkocht vandaag mijn Seiko Alpinist aan Henri @HF-76. Alles goed gelopen: net bod en hij was er precies op de afgesproken tijd. Je zou willen dat iedereen het zo doet. Fijn om zaken mee te doen: aanrader op dit Forum.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Henri @HF-76, fijne communicatie, snelle deal.
Horloge precies zoals omschreven.
Super om zaken mee te doen!

1 like