HF Café... daar is altijd wat mee

Something is cooking :wink:

5 likes

image

2 likes

De Insta volgers zouden kunnen zien dat de aflevering voor morgen in de oven ligt :wink:

6 likes

Krimpie-Dinkie?

1 like

Dit is wel heel goedkoop insta volgers scoren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hier is die dan… de nieuwste aflevering.
Hij is een beetje anders dan anders. Hij lijkt weer meer op de 9-plaatjes die ik deed vorig jaar, meer een echte cartoon.

Daarnaast had ik ook inkt gekocht… en ja dat wilde ik natuurlijk uit proberen. Het is wat rommeliger dan normaal, maar vind het ook wel wat hebben (voor een keer).

Topics van deze week:

En het 3de onderwerp is niet in 1 topic te vangen… dat onderwerp popte van de week overal op in meerdere topics.

64 likes

Lachen.
Maar ik denk dat de juristen het er niet mee eens zijn. Ik zou even een goede advocaat zoeken als de juristen je aanklagen voor smaad.

1 like

Ik heb jou toch? Deadpool?

4 likes

Ik vind m leuk zo, pin? :joy:
Goed gemaakt!

1 like

Batpool.
Maar tegen @Blauwbeer, @MaartenE en @anon23521125EV ga ik het afleggen. Ik heb niet genoeg suits gekeken.

3 likes

Hij is weer heerlijk @jurk!

1 like

Ik zie dat ik heb mogen toetreden tot de genoemden in een aflevering van HF Cafe :slight_smile:

:ok_hand:

2 likes

Weer mooi gedaan, het was me toch ook een week😀.

1 like

@anon33714818EV absoluut! Je hoort er bij! En vond het gewoon ook een erg leuke en creatieve tip! :ok_hand:

Absoluut… te veel deze week om in een strip te stoppen.
En stoer dat je jouw horloge toch durfde op te halen :wink::+1:

5 likes

Weer super leuk :+1:t3:

1 like

Maar je hebt wel een Sub zoals een van de hoofdrolspelers? What could go wrong. :sunglasses:

Dank! :+1:

4 likes

Hij is weer goed . En vind het wel wat hebben op deze manier .

1 like

Dank je wel😀!

1 like

:joy::see_no_evil:

1 like

Geweldig weer Jurk! Leuk die pin als rode draad!

1 like