Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Groetn trug en ait vedan!

bezorging staat gepland voor vandaag 18:00 !! :smiley:

Mijn pakketje zojuist thuis afgeleverd, ben helaas nog op het werk! Wordt vanmiddag pas uitpakken.

Yes, pakketje is binnen! Foto’s volgen later :grin:

Oké oké, even snel dan

21 likes

Bestelt op 6 maart, net e-mail ontvangen dat horloge wordt verzonden, geplande aflevering 22 mei aanstaande.

Ook hier ontvangen!

IMG_20200520_104156|666x500

34 likes

Lekker hoor!

18 likes

Gefeliciteerd! Hier kijken we jaloers naar de foto’s… nog steeds geen fanmail van Invicta gehad :roll_eyes:

2 likes

Net een NA-topic aangemaakt, wat mij betreft een groeidocument.
Of komen er tig NA-topics de komende dagen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Bij mij ook binnen. Net ff op Insta een unboxing gedaan (ondanks de achtergrond geluiden van mijn vrouw en kinderen).:laughing:

17 likes

Nou Dave, is het wel verstandig je adres te tonen met zo een prachtig horloge in huis ? Veel draagplezier, hoop dat de mijne snel komt, :+1::wink:

1 like

Dave, zou je 'm niet terugzenden? Glaasje is niet goed hoor, ziet er niet uit… :grin:

1 like

Ik heb 10 minuten gelden e-mail ontvangen dat de mijne (met FEDEX) onderweg is :hugs:

1 like

Goed punt, die foto er maar uit gehaald.

Ik dacht dat het niet zo goed leesbaar zou zijn, maar bij nader inzien…
Ach, enthousiasme, dat verklaart het :wink:

1 like

Mooi :+1: Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mijn regendans heeft gewerkt, zojuist ook de mail ontvangen. Vrijdag wordt hij geleverd :tada:

3 likes

Probeer maar eens fatsoenlijk in Erm te komen deze dagen met al die wegafsluitingen. :wink:

1 like

Ik heb ook mail ontvangen en zat bij de tweede groep die kon bestellen. Zal nu wel snel gaan bij iedereen. Levering zal wel vrijdag worden ivm hemelvaart…

Hier ook onderweg :grinning:me happy

Dank je wel!

Vast wel, ik zie veel berichten verschijnen van updates van anderen, dus je zit in de spreekwoordelijke pijplijn! Geduld is een schone zaak.

1 like