HF Café... daar is altijd wat mee

Dat is een postbezorger :nerd_face:

3 likes

Count me in voor een exemplaar!

2 likes

Nieuwe carrière?

1 like

Tof!

Weet je wat ik zat te denken? Maar misschien vind je dit idee niet passend in jouw topic. Als de dominee nou een horloge ter beschikking stelt. En iedereen die al toegezegd heeft een strip te kopen, legt nog 5 euro de neus extra in ten behoeve van het goede doel. Dat we van al die deelnemers een winnaar trekken? More money for the cause, toch?

12 likes

Dominee SuperC, ik vind het een super idee!

Wat we dan vragen is dat alle deelnemers ipv 25 dan 30 euro betalen. We zitten nu op z’n 50
Deelnemers en met een beetje mazzel redden we 70 wel. Wat neerkomt op 250-350 euro voor het goede doel als iedereen meedoet. En bij 100 strips is het 500 extra. :+1:

Ik moet het hen wel vragen want de toezegging is op 25 en niet op 30.

Heb je ook een idee welk horloge, dan kan ik hen wellicht overhalen? Iig een super leuke geste :+1:

4 likes

Ik vind 30 ook best.

1 like

Ik zal even nadenken over wat het kan worden. We kunnen ook zeggen dat het bij 50 strips de ene is en bij 70 strips een andere. Soort van stretch goal :sweat_smile:

8 likes

Ik was stiekem al van plan meer dan 25 te betalen.
Nu kan ik ook nog een Rolex Explorer 2 Polar winnen :+1:

11 likes

Geweldig idee, ik doe sowieso mee.

:+1::+1:

3 likes

Dan die Hublot bij 50 mensen en de Explorer bij 100.
Denk dat die 50 wel 2 strips kopen om die Hublot niet te hoeven winnen.

10 likes

Mijn toezegging + 5 is natuurlijk prima :+1:

1 like

Een Strip,
Het goede doel steunen
En kans op een horloge
Geweldig :heavy_check_mark:

1 like

Mooi dat in ieder geval een gegadigde uit mijn “stuk of vijf” zich meldt en een mooi voorstel doet.

O.b.v. Jaap’s voorstel betaal ik graag € 5,00 extra.

1 like

Wat een top idee …

1 like

+1

1 like

Ik stond nog niet op de lijst en doe graag mee.

1 like

Count me in

1 like

Top!!!

Goed idee! Ik werk oa voor een kerk en ken wel wat goede doelen om geld aan te doneren. Er zijn heel wat mensen met een minima inkomen die daar blij van worden. Heb ik het nog niet gehad over mensen zonder verblijfsvergunning of gezinnen.

Als pastor wil ik ook best een horloge beschikbaar stellen.:upside_down_face: :joy:

laat dominee Super C maar met iets komen bij nader inzien. :grinning: