Wat een top idee …
+1
Ik stond nog niet op de lijst en doe graag mee.
Count me in
Top!!!
Goed idee! Ik werk oa voor een kerk en ken wel wat goede doelen om geld aan te doneren. Er zijn heel wat mensen met een minima inkomen die daar blij van worden. Heb ik het nog niet gehad over mensen zonder verblijfsvergunning of gezinnen.
Als pastor wil ik ook best een horloge beschikbaar stellen.
laat dominee Super C maar met iets komen bij nader inzien.
Het is zijn feestje bemoei me er verder niet mee
Ik doe er ook een joetje bij. Voor de zekerheid.
Kunnen we niet een apart topic in Algemeen krijgen? Voor info over de strip. Ik lees dit topic eigenlijk alleen op zondag.
Volgens mij heeft Jur dat al voorgesteld, maar mocht dat niet van Jur
Misschien moet Jur eens wat uitgebreider ingaan op hoe hij zijn tekenkamer heeft ingericht en wat hij allemaal beleeft tijdens het opruimen ervan.
Dat kun je vrij lang volhouden in Algemeen heb ik het idee. Dat het dan eens zijdelings over die strip gaat is dan mooi meegenomen.
Ehh, Jur. Is er een reden dat je mij niet meer ongevraagd in deze lijst opneemt?
Ik voel me niet heel serieus genomen zo.
Ik ging er van uit dat men zich massaal zou inschrijven en ik binnen een paar dagen aan de 100 zou zitten. En dat je dan zou moeten smeken en jij dan jezelf zou planten in mijn voortuin om alsjeblieft nog een exemplaar te mogen. Dal leek mij wel wat. Ondertussen zou @schoen aanscheuren met zijn batterij en over je heen plassen, zoals vorig jaar. Daarna zouden we allemaal lachen en rollen. Einde.
Ik ben gezakt van 13 naar 20…
Die zijn er niet, toch? Kom op zeg…
Volgens mij is het goede doel al door @Jurk bepaald, zie zijn update / antwoord hieronder.
Ik vind het allemaal mooi, zolang Jurk het maar kiest. Hij is er het drukst mee.
En mijn advies zou zijn om de grijpgrage vingertjes van de kerk uit de buurt te houden.
Update
Ten eerste dank iedereen die zich ingeschreven heeft!! Ik denk dat je er geen spijt van krijgt. Het wordt mooi. Net als vorig jaar.
Nu is er alleen iets veranderd…
**Ik heb jullie gevraagd om mee te doen voor minimaal 25 euro. Dat is waar je aan gecommitteerd hebt. **
Ik ga jullie allemaal opnieuw vragen of je voor 30 euro nog steeds wilt meedoen. Je mag er vanaf zien,
Wat je voor die 30 euro krijgt:
- De Strip thuis gestuurd
- Al het geld boven de kostprijs gaat naar Stichting doe en Wens . Het doel gaat niet veranderen.
- Je maakt nu kans op:
-
Horloge gesponsord door @SuperC
-
De Representor for a week van @Brunmontagne maar dan for ever.
Als de lijst helemaal compleet is ga ik de administratieve afhandeling overlaten aan @Schoen
Teksten worden geschreven door @Blauwbeer
En opmaak wordt gedaan door @ HanDavinci
Iedereen die genoemd wordt helpt helemaal belangenloos mee. Niemand verdient hier iets aan.
Na 2 seconden wikken en wegen besloten dat een toename van minimaal 20% in dit geval geen belemmering is Prima initiatief!
De tweede uit mijn “stuk of vijf (lijst)” die zich meldt…
Lijst is overigens > 5. Zouden ze niet meelezen?