Bijna aan de beurt
Geeft niets, ik begrijp het. Sowieso wordt face to face overdracht lastig met een dichte horeca.
Ik neem weer contact op met @MichaelV.
hi all,
ik heb inmiddels contact gehad met @blauwbeer en zal later deze week het pakketje op de post doen.
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed - to be skipped
Blauwbeer - up next!
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4
Hi All

Laat ik eerst maar eens zeggen dat het een tof intitiatief is @Brunmontagne!
zeker om zo kennis te maken met een model d.m.v. een paar dagen dragen.
Een hele positieve ervaring!
De doos is inmiddels kleurrijk van het tape, wellicht leuk om hier iets op te gaan plakken zodat Pascal uiteindelijk een bonte verpakking ontvangt als de cirkel rond is. Ik zal eens kijken of ik iets heb hiervoor

Even eerst de algemene ervaring;
horloge draagt lichter en comfortabeler dan eerst gedacht. De band (staal) die niet de neiging had om haren te grijpen

De rubber band heeft een sluiting die wat losjes is (misschien door het vele gebruik), maar dat tikt een beetje bij het bewegen met je arm. De Hirsch band vond ik veel te stug (niet geprobeerd) en de leren band was ook zeker comfortabel

De endlinks van de stalen band kunnen wellicht iets korter (als we dan toch iets van kritiek moeten bedenken) - dan oogt het horloge kleiner.
Overall, top horloge, draagt fijn en dikke value for money! Maar ik weet nu zeker dat staal en blauw op dit moment voor mij geen combi is die ik zou aanschaffen. De representor zwart zwart daarentegen is wel een serieuze kanshebber om een volgende NA te worden.
Thanks voor het initiatief en het lezen

Morgen/overmorgen gaat die goed ingepakt op de post naar @Blauwbeer
Gr. Michael
Graag gedaan hoor! Ik kan wel genieten van de leuke wekelijkse ervaringen die ik hier lees. Kortom, met alle plezier!
Haha wat een super leuk idee! Nooit gedacht dat ik letterlijk uit zou gaan kijken naar een doos .
Haha kritiek is altijd welkom, daarom doe ik dit ook! De endlinks kunnen echter (helaas) niet korter, dan gaat de band niet meer passen. Ik ben stiekem ook aan het kijken naar een andere/extra stalen band naast/ipv de huidige. Ik neem je feedback daarom zeker mee in de ontwikkeling daar van.
Super leuk om te horen! De blauwe Representors zijn de best verkopende op dit moment, de volledig zwarte variant is nu bijna uitverkocht. Ik heb er nog 6 van de eerste (genummerde) oplage op dit moment .
Bedankt voor de goede zorg! Ik zie uit naar de week van @Blauwbeer!
Lieve mensen,
Voor wie het nog niet gezien had… Onze forumkunstenaar @Jurk heeft besloten om een mooi initiatief te starten voor het goede doel, Stichting doe een wens! Daarnaast krijg je dan ook nog eens een fysieke versie van de strip!
Aangezien het mij leuk leek om hier ook een bijdrage in te doen, heb ik besloten dat het wellicht leuk is om de echte “forum Representor” beschikbaar te stellen om een definitief baasje te krijgen. No worries, ik stel een nieuwe Representor beschikbaar zodat deze wekelijks nog van tijdelijk baasje kan verwisselen. Nou zit ik er aan te denken om dit maal de staal/groene variant beschikbaar te stellen ipv de staal/blauwe Representor, hoe staan jullie hier in?
- De staal/blauwe Representor
- De staal/groene Representor
0 stemmers
Klasse van je
Bedankt mensen! Het lijkt er op dat de keuze gaat vallen op de groene Representor!
Ik laat hem nog even een dagje lopen en dan hak ik de knoop door.
Gezien de uitslag is de keuze op groen gevallen!
Kortom, tegen de tijd dat het horloge naar de definitieve eigenaar mag, stuur ik de groene Representor door… Of is er iemand die zo’n sterkte voorkeur voor groen heeft dat hij liever eerder al wisselt?
Ik “test” hem vandaag alvast!
Maar wat is nu precies de bedoeling? Wordt de blauwe geveild aan de hoogste bieder en gaat het geld naar Stichting Doe Een Wens!?
Komt daar een apart topic voor?
Je haalt mij de woorden uit de mond, ik heb dezelfde vragen.
En @Brunmontagne, ik heb voorkeur om de groene te representen voor een week.
Volgens mij word het horloge verloot onder de mensen die een strip kopen ,( dacht ik )
@Valentijn, Top! Volgens mij komt dat ook wel mooi uit met de planning (eind volgende maand, als ik dat goed begreep).
@GiveMeYourDough, als ik het goed begrepen heb wordt hij, zoals @Michel.s al aangeeft, verloot onder alle deelnemers. Nou zitten er een paar deelnemers bij die hem niet perse zelf willen houden, mochten ze hem winnen. Dus in dat geval wil men hem dan evt. per opbod verkopen. Als iemand er wél blij mee is dan blijft hij bij die gelukkige winnaar .
Ah hij wordt verloot onder de deelnemers van de stripactie?
Edit: laat maar, ik lees net pas de opmerking van Michel.
Ik had het zelf leuker gevonden als de groene representor met goudkleurige kast rond zou gaan, maarja smaken verschillen.
Ik zou ook graag op de lijst willen.
Dank alvast,
Grt Richard
Kijk @richardr86 doe ik dat wel even voor je🙂
Is de lijst ook weer up to date👌
- Timo9
- Da_Watcher
- KeesR
- MichaelV
- Marnixmoed - to be skipped
- Blauwbeer
- Andyman
- JochemvD
- WatchNext
- Valentijn
- Goku13
- Captainslow
- Juan1981
- Bens
- Oystein
- Owengraven
- JayJayVo
- denvro
- TwanE
- PimE
- Rebunted
- Wilfox
- fox_face
- Berend
- Daniel4
- richardr86
Leuk dat je hem ook graag een weekje wil proberen Richard.
Haha ik denk dat er wel meerdere mensen zijn die een bepaalde voorkeur voor een andere variant zullen hebben. Ik ben al benieuwd hoe de reacties gaan zijn op de stalen variant van de groene Representor.
Wellicht in de toekomst .
@JayJayVo Bedankt Joey!
Vandaag de Representor van @Blauwbeer in ontvangst genomen! Waarvoor dank! Hij heeft denk ik nog dunnere polsen dan ik Er moet zeker een schakel bij anders krijg ik hem niet dicht.
Eerste indruk is dat hij kleiner is dan verwacht. De kast heeft een lekker gewicht. De band is wat lichter dan verwacht. In het echt vind ik die blauwe accenten op de kast wel leuk! Ik kan hem helaas niet meer zelf op maat maken. Hopelijk heb ik ergens deze week tijd voor.
Eerste indruk is positief!
Bedankt voor de goede service @Blauwbeer .
Haha die heb ik eerder gehoord inderdaad! Blijft leuk, kennelijk komt het horloge toch echt altijd anders over op foto’s qua formaat en de accenten. Ik ben benieuwd hoe je de week gaat ervaren!