HF Café... daar is altijd wat mee

Ik ging er van uit dat men zich massaal zou inschrijven en ik binnen een paar dagen aan de 100 zou zitten. En dat je dan zou moeten smeken en jij dan jezelf zou planten in mijn voortuin om alsjeblieft nog een exemplaar te mogen. Dal leek mij wel wat. Ondertussen zou @schoen aanscheuren met zijn batterij en over je heen plassen, zoals vorig jaar. Daarna zouden we allemaal lachen en rollen. Einde.

7 likes

Ik ben gezakt van 13 naar 20…:face_with_raised_eyebrow:

Komt er al een update van de lijst @Jurk? Om even te inventariseren wie de afvalligen zijn. :face_with_monocle:

1 like

Die zijn er niet, toch? Kom op zeg…

Volgens mij is het goede doel al door @Jurk bepaald, zie zijn update / antwoord hieronder.

3 likes

Ik vind het allemaal mooi, zolang Jurk het maar kiest. Hij is er het drukst mee.

En mijn advies zou zijn om de grijpgrage vingertjes van de kerk uit de buurt te houden. :joy:

9 likes

Update

Ten eerste dank iedereen die zich ingeschreven heeft!! Ik denk dat je er geen spijt van krijgt. Het wordt mooi. Net als vorig jaar.

Nu is er alleen iets veranderd…
**Ik heb jullie gevraagd om mee te doen voor minimaal 25 euro. Dat is waar je aan gecommitteerd hebt. **
Ik ga jullie allemaal opnieuw vragen of je voor 30 euro nog steeds wilt meedoen. Je mag er vanaf zien,

Wat je voor die 30 euro krijgt:

• De Strip thuis gestuurd
  • Al het geld boven de kostprijs gaat naar Stichting doe en Wens . Het doel gaat niet veranderen.
  • Je maakt nu kans op:
  1. Horloge gesponsord door @SuperC

2. De Representor for a week van @Brunmontagne maar dan for ever.

Als de lijst helemaal compleet is ga ik de administratieve afhandeling overlaten aan @Schoen
Teksten worden geschreven door @Blauwbeer
En opmaak wordt gedaan door @ HanDavinci

Iedereen die genoemd wordt helpt helemaal belangenloos mee. Niemand verdient hier iets aan.

29 likes

Na 2 seconden wikken en wegen besloten dat een toename van minimaal 20% in dit geval geen belemmering is :wink: Prima initiatief!

1 like

De tweede uit mijn “stuk of vijf (lijst)” die zich meldt… :+1: :ok_hand: :clap:

Lijst is overigens > 5. Zouden ze niet meelezen?

2 likes

Ik neem 2 loten!

Meer kans dan in de staatsloterij!!

3 likes

Graag, goede doelen van de kerk betreffen vaak de kerk zelf.

5 likes

Als het geld naar de kerk zou gaan dan haak ik af.

Nou ja, HF-kerk is oké.

4 likes

HF leden, zullen we een ieder t.a.v. de kerk in hun waarde laten met daarbij opgemerkt dat @jurk het goede doel reeds bepaald heeft? Dank u! Neen, ik ben niet gelovig.

9 likes

Ehm, ik wist dit niet. Zou je mijn naam buiten de loterij voor de Brunmontagne willen laten? Straks maak ik er nog kans op.

We houden je topic wel lekker actief zo, ben je al bij de 100 stuks?

11 likes

Ik mag van mijn vrouw wel 5 euro extra uitgeven dus bij deze.
Is het dan ook een keertje klaar met die horloge tick zegt ze… nou ja zeg!

1 like

Fuck it, ik doe mee.

:sweat_smile:

Niet om de horloges of de strip, maar om het HF gevoel.

5 likes

Ik ben er ook al uit welk horloge ik ga uitkiezen bij @Superc als ik win. :+1:

14 likes

Is het zo dat hoe meer je geld je doneert hoe groter je kans is?

Zo ja dan wil ik wel 30 euro doneren :sunglasses:

Aka zet mij maar op de lijst @Jurk

3 likes

Ja klopt. Deels is dat erg sneu, maar voor een aanzienlijk gedeelte ook een soort van eigen keus geweest. Sommige mensen brengen zichzelf wel erg opzichtig in de problemen. Die steun ik liever niet. Althans, kan me betere doelen bedenken.

Heb tijdens m’n studententijd genoeg voorbeelden gezien in de volksbuurt waar ik (met heel veel plezier) woonde.

@Jurk klop die additionele 5 euro ook gerust uit mijn zakken.

4 likes

Drie tientjes akkoord. :+1:

1 like

@Jurk, Zet mij maar op de lijst voor een exemplaar.

1 like