Representor for a week!

Vandaar je forumnaam? :grin:

6 likes

Precies! :hugs:

1 like

Je hebt PB.

Je hebt PB

Zoals het er naar uit ziet gaat n meet&greet met blauwbeer lukken. Dat wordt gezellig met mondkapjes op :upside_down_face:

Wel nodig om even wat in t lijstje te gaan schuiven. Ik krijg em dan v MichaelV, geef em door aan Blauwbeer, en die zorgt er voor dat de metalen band op maat bij Andyman aankomt.
Hoop dat t zo okay is?

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
point_left
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9 :point_left:
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

2 likes

Netjes geregeld @marnixmoed! Zo lang de betrokkenen allemaal akkoord zijn zeg ik: dikke prima! :ok_hand:

1 like

@Da_Watcher ik heb je gisteravond een PB gestuurd.

1 like

Gewoon lekker extreem wonen, ik woon in zeeland in de buurt van de belgische grens. Das net zo erg😂

1 like

Jij zegt het… :wink: Hier lekker midden Brabant jonguh. Mannenvanddetijd territory :sunglasses: @Twan @Sjorsson

5 likes

@Da_Watcher slaat hem over dus de volgende is @KeesR ik heb je een PB gestuurd.

2 likes

Ik heb het genoegen de heren vrijdag te gaan ontmoeten! #zinin!!

4 likes

Hahaha zeker!

2 likes

Ja dat wordt mooi man! Weer even lekker podcasten! :ok_hand:t3:

4 likes

Ahhh cool :ok_hand: volgens mij hadden we het onlangs nog over. Heel goed. Kijk er al naar uit… 2 wekelijks duurt te laaaaaang :rofl:

4 likes

Haha nou je het zegt… Klopt ja! Ik zie er in ieder geval ook naar uit!
Even geduld dus nog :wink: . Kijk je in de tussentijd het interview toch nog eens terug :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha ja we moeten ook nog iets doen wat ze ‘werken’ noemen, naast het podcasten. Het liefst zou ik dagelijks opnemen over horloges

4 likes

Ik wacht momenteel nog steeds op de gegevens van @KeesR

En de volgende op de lijst een PB gestuurd @MichaelV aangezien ik van @KeesR geen reactie krijg en die al 3 dagen niet online is geweest.

1 like

Nou mijn week zit erop !

Zoals ik in het begin al heb vermeld kwam het horloge binnen en vond in het een simpel en strak design!

Ondanks dat ik dacht dat het horloge te groot was viel dit reuze mee en is het zelfs 1mm kleiner dan mijn grootste horloge de Seiko Turle

De Accenten : Dit leek mij tegen te gaan vallen maar toch was dit niet het geval, het past zelfs goed bij het horloge20201004_095253

De Banden :
Leer : Helaas viel mij dit door de vlindersluiting heel erg tegen, ik heb deze band naar een halve dag er al af moeten halen omdat de vlindersluiting in mijn pols drukte en dit irritatie gaf.
Staal: Helaas moest ik hier kiezen tussen te strak of 1 schakel erbij en te los…ik ben voor te los gegaan omdat dit van deze 2 het meest comfortabele was. Mooie band draagt ook prima alleen mij iets te glimmend.
Rubber : perfecte band, mooie combo en voor mij het meest comfortabel. Dit was voor mij de winnaar.
Hier is de vraag al eens eerder gesteld maar volgens mij geen antwoord op gekomen, toch kwam deze vraag ook gelijk bij mij op dus nogmaals :

Waarom heeft deze rubberen band twee losse keepers als je band daar niet doorheen kan doen doordat het “rest”-stuk van de band nu aan de binnenzijde van de band zit, in plaats van aan de buitenzijde? Is dit zodat het mogelijk is om er alsnog een normale pin-and-buckle sluiting op te zetten?

Wijzerplaat :
De wijzer plaat is erg mooi, strak design zonder te veel poespas.
Wanneer er licht inval of het zonnetje er op schijnt komt er een prachtige sunburst !

Al met al was het een geslaagde week, ieder heeft natuurlijk zo zijn smaak maar ik ben positief verrast!
Ik denk dat zoals meerdere hier al zeggen een geborstelde versie mij interesse nog meer zal wekken.

@Brunmontagne bedankt voor dit initiatief!

8 likes

Bedankt voor je positiviteit en feedback @Timo9!
De week is voorbij gevlogen merk ik zelf ook wel weer haha.

Klopt! Hij draagt behoorlijk kleiner dan hij op papier te lijkt te zijn :slight_smile:. Maar goed ook, anders had ik ze zelf met mijn kleine polsjes nooit kunnen dragen haha.

Dit in het bijzonder blijf ik mooi vinden om te lezen. Ik heb het in het verleden regelmatig voorbij horen/zien komen en keer op keer viel het in de praktijk positief uit :slight_smile:.

Heb ik daar toen geen antwoord op gegeven? Oeps! Precies dit was jij aangeeft eigenlijk! De keepers zitten er op om mensen de mogelijkheid te geven eventueel een andere sluiting te monteren. Bij mijn eigen Representor heb ik ze er ook af gehaald namelijk.

Ik had ook nooit over die geborstelde moeten beginnen :sweat_smile:, ik krijg er steeds meer vragen naar haha. Ik hoop dat de komende maanden goed verlopen, dan kan ik ze begin komend jaar proberen gereed te hebben. Misschien maar alvast een pre-order beginnen voor die variant…

Bedankt voor je leuke bijdrage al met al!

5 likes