Representor for a week!

Ik woon daar niet in die richting. Wat is het probleem dat ik hem naar jou op stuur dan ?

Geen probleem, een f2f ontmoeting leek me wel leuk. Hoewel ik snap dat met Corona er misschien miet iedereen voor te porren is.

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
@Bens
@Oystein
@Owengraven
@JohnWick
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
Tallahassee
@JayJayVo
@denvro
@Twan
@Pim
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
Tallahassee
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
@Daniel4

Dat is nogal een ruimte regio. :grin:

Ik ben altijd wel te porren voor een face to face overdracht. Maar ik woon in Nijmegen. Weet niet of dat binnen die regio valt.

1 like

Vriend, dit zijn 6 pogingen… Binnen een uur :joy:

Er staat toch repeater for a week…oh wacht…

5 likes

:rofl:

:rofl: dat zijn flink wat pogingen inderdaad @marnixmoed!

:rofl: :ok_hand:

3 likes

Ik woon in Winschoten (In Groningen tegen de Duitse grens) dus niet echt in de buurt…

1 like

Ik ontvang hem graag per post, indien mogelijk op de stalen band die geschikt gemaakt is voor mijn 16,5cm pols…

Wat is daar wel in buurt? :sweat_smile: Dat is best wel heel noordelijk, zeg maar…

1 like

Yep, hij kan namelijk maar vier mensen tegelijk taggen, net als jij en ik. :slightly_smiling_face:

Hoe doe je zoiets met een dikkere pols. :grin:
Maar ik kom na jou en ik heb ook een 16,5cm pols.

Als @marnixmoed op zou schuiven naar onder MichaelV, en jij en ik ruilen van plek, dan kan Marnix hem mij face to face overhandigen, maak ik hem op maat voor mijn 16,5cm pols (sinds een week of twee durf ik dat) en krijg jij hem op de juiste lengte.
Vooropgesteld dat die stalen band op de gewone manier wordt ingekort, met pinnetjes eruit duwen.

Marnix?

2 likes

@Climholland!

1 like

Yep. Het zijn normale splitpennetjes :+1:

Klinkt als een plan! :+1:

1 like

Wow, zelfs mijn vrouw weet mijn pols maat niet…

Even afwachten wat Marnixmoed zegt.

1 like

Beetje late reactie, maar ik lees het nu pas. Ik woon in het midden van het land en kan mijn tijd wel wat plooien. Kortom @marnixmoed leuk. Je bent welkom bij mij thuis of op een neutraal adres (ook goed). Graag een pb

1 like