Representor for a week!

Overigens, voor de leden die in het noorden van het land wonen, of misschien graag auto mogen rijden als dat niet zo is, even een momentje van trots vanaf mijn zijde! De horloges zijn nu te bezichtigen in Heerenveen!! Dus mocht je (nog) niet op de lijst staan, of eventueel nog een poosje moeten wachten… Neem gerust alvast eens een kijkje :wink:

14 likes

Oef, gaaf hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Krappe 16cm… maar mss een lastige vorm qua pols? Vergeten foto te maken met de rubberen band :see_no_evil:

M’n dochtertje is nu weer thuis, dus dat is fijn.

Nog even en we hebben Brunmontage Boutiques :sunglasses::+1: lekker bezig, pik!

1 like

Gelukkig :ok_hand: daar kan geen horloge tegen op :100:

1 like

Impressive! Ziet er erg goed uit! :ok_hand:
of in de woorden van Amaris:

:joy: :joy: :joy:

4 likes

Wittuh gij hoe ver dêh is jonguh :flushed: doet is ekkes intje int zuijuh

:kissing_heart:

1 like

Helmonds?:joy:

1 like

Neuj pik. Rosmaluh jungskuh :wink: gekkigheid. Moet kunnen :kissing_heart:

3 likes

Goed genoeg :ok_hand: :joy:

1 like

Gelukkig! Dat is belangrijker dan al het horlogegeweld hier.

Haha dat is nog altijd groter dan de mijne dus. Maar elke pols is natuurlijk anders! Jammer, was wel benieuwd naar hoe het er uit zou zien!

Haha de eerste stap is in ieder geval gezet! Thanks man!

1 like

Haha thanks!! :smiley:

Hahaha! Even geduld dan nog! Ik heb overigens wel veel klanten in het zuiden, dus het idee is zo gek nog niet :stuck_out_tongue:

2 likes

Het is al snel “het zuiden” van waar jij je bedrijvigheid hebt zitten :slight_smile:

2 likes

Hahaha goed punt!

1 like

De Brunmontagne Representor is hier zojuist afgeleverd.
Na dat ik veel plakband had verwijderd kon ik eindelijk de doos openen…:joy:

Het eerste wat ik dacht is :
Strak, simpel ( in positieve zin ) en eigenlijk een stuk kleiner dan ik had verwacht.
Omdat dit zo erg mee viel heb ik gelijk mijn grootste horloge maar eens even uit de doos gehaald om te vergelijken.

Lug to lug even groot ? 48mm
De seiko is wel een stuk dikker, dus pluspunt voor de Representor.

Ik ga hem van staal halen en hem op rubber zetten en hem dan dragen.

9 likes

Das mooi vlot gegaan dus! Mooie eerste foto’s en leuk om het vergelijk zo ook eens te zien. L2L is 1mm kleiner bij de Representor maar komt aardig overeen zo :wink:.

Heel veel plezier gewenst deze week en ik zie uit naar je verdere berichten! :grin:

1 like

Iemand die nabij de Randstad,.Utrecht, Limburg em bij een f2f overdracht in ontvangst wilt nemen?

1 like

Gisteren op rubber, vandaag op leer.
Morgen even de stalen band op maat maken en dan proberen we die ook uit. :smile:

6 likes

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

@Timo9
Marnixmoed
@Da_Watcher
@KeesR
@MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
@Andyman
@Blauwbeer
@JochemvD
@WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

1 like

Nog 1 laatste poging voor een face to face meeting. Ik zal braafjes 1,5 meter afstand houden en een mondmasker mee hebben.

Maar is er iemand op lijst die het leuk lijkt om het horloge persoonlijk in ontvangst te nemen? Ergens in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Limburg en beetje alles er tussenin? Kan wat mij betreft ook bij een Mac of wegrestaurant. Hoor het graag als hier animo voor is. Ik vind t in elk geval niet erg om op de lijst de schuiven.

Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
@Valentijn
@Goku13
@Captainslow
@Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4