Representor for a week!

Hoi allemaal! Het “Show je Brunmontagne” topic is al enige tijd op het horlogeforum te vinden en daarbij komen met regelmaat leuke suggesties of ideeën voorbij. Een tijd geleden sprak ik met @GiveMeYourDough en bracht hij me op het idee om iets te doen met een Representor die tijdelijk aan elkaar kan worden doorgegeven. Waarom? Het geeft mij zinvolle feedback voor de ontwikkeling van de Representor, maar bovenal is het denk ik leuk om gedurende een week een horloge te ervaren. Ik heb het idee doorgesproken met @Jur en @Jurgen en de heren vond het een leuk initiatief en gaven hun goedkeuren voor dit topic.

Wat is het idee? Ik stel de Staal/blauwe Representor beschikbaar met de 3 huidige banden. Een stalen band, blauw lederen band en de rubberen band. Deze kan via het forum van lid op lid worden “doorgegeven”. Of je dit fysiek doet (misschien wat spannend in deze tijd) of hem naar elkaar doorstuurt… Dat laat ik aan jullie . @anon53002072EV was zo attent om zichzelf gelijk op te werpen als eerste ontvanger en gelijk daarna gaat hij door naar @GiveMeYourDough De rest is nog vrij in te plannen!

Even een paar algemene “regels”:
• Representor for a week, dus het horloge 7 dagen in bezit en daarna doorsturen/geven naar het volgende lid.
• De verzender betaald de verzendkosten zodat de ontvanger geen rekeningnummer hoeft te delen. Zo krijg je geen gedoe met betalingen.
• Er komt een wachtlijst waar iedereen dmv kopiëren en plakken zichzelf kan toevoegen.
• Doe mij, en de toekomstige ontvangers, een plezier en houd het horloge zo netjes mogelijk. Natuurlijk snap ik dat een horloge van tijd tot tijd kan beschadigen. Kun je bijvoorbeeld zelf de stalen band niet vervangen (de lederen en rubberen hebben Quick release, staal niet) of op maat maken, vraag het dan even aan iemand die dat kan zonder dat de boel beschadigd.
• Plaats aan het einde van de week even een berichtje in het topic waarbij je, adhv foto’s je ervaringen deelt. Uiteraard mag je ook altijd tussendoor wat foto’s delen! 

Planning op 11-5-2020

  • Mozaiek
  • Givemeyourdough
64 likes

Gaaf idee!

2 likes

Zoiets? Ben namelijk erg benieuwd.

3 likes

Yes please!

2 likes

Leuk! Ik ben ook erg benieuwd.

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar

2 likes

Ik ben voor dit soort initiatieven , leuk!

Ik ben zeer benieuwd naar het horloge om de pols, mijn zoon heeft er al eentje en daar maakt hij vele uren polstijd mee.
Maar ik? Ik krijg er geen kans voor en nu mag ik dus even door dit initiatief !

Ik ga mijn best doen om dit horloge geheel te ervaren, erover te vertellen en om er mooie foto.s van te maken.

Leuk!

4 likes

Yes, I’m in!

Ben erg benieuwd :sunglasses:

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87

3 likes

Top idee!

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB

1 like

Gaaf, ik zou m ook graag eens proberen! Heel cool initiatief zeg, leuk voor alle betrokken partijen. Count me in :+1:

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje

1 like

Moet je je naam ook even in het rijtje zetten :slight_smile:

3 likes

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer

1 like

Ho eventjes in de haast om te antwoorden vergeten… toch een cruciaal detail, dankje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe ze er in het staal uitzien…

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Flowert
Bernie72

1 like

Die wil ik ook wel eens een weekje in de pols dragen

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Flowert
Bernie72
Kosz

1 like

Mooi initiatief.

Het is dat ik op onregelmatige tijden in het buitenland zit, anders zou ik meedoen.

1 like

Nice dat het de blauwe op staal is geworden. Ben daar wel echt benieuwd naar nadat ik de zwarte eerder al heb gehad.

1 like

Wauw, wat een ontzettend gaaf idee! Ik zou hem zeker wel eens willen proberen! :+1:

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Flowert
Bernie72
Kosz
JappieH

1 like

Yes please! En inderdaad geweldig initiatief!

Mozaiek
Givemeyourdough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Flowert
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas

1 like

Mooi initiatief!

2 likes

Leuk initiatief!

1 like