HF Café... daar is altijd wat mee

jurk!
wat een fijne plaat weer. goed gelukt dat inkleuren maar dat andere vind ik wat ruiger, en dus wat authentieker of zo.
heel leuk!

1 like

Ik zie “Ons” het liefste In de kroeg :joy: maar de kleuren knallen er weer van af :+1: .

2 likes

Leuk! Eens een ander perspectief is fris.
Goed gedaan

Oh man Rolex…:joy::joy:

2 likes

Tis weer een pracht :ok_hand::ok_hand::ok_hand: @Jurk.
En dat eerbetoon dat blijft zo mooi !!

2 likes

Hij is weer mooi @jurk. Wederom bedankt voor een glimlach. :smiley:

2 likes

Hij is weer mooi!

Ik heb alleen te doen met het mannetje met gebak. Hij weet niet waar hij aan begint…zo naïef met z’n taartje.

Ik heb alleen de ASML leprechaun :four_leaf_clover: gemist ergens…welk topic is dat?

1 like

Dank! :+1:

:ok_hand:

Wat je er ook van vindt, het blijft een bron van inspiratie :joy:

Staat als het goed is boven de tekening in de begeleidende post. Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord :joy:.

2 likes

Hee! Daar is ie weer!
Wat een heerlijk begin van de zondag weer.
Leuk man, een andere invalshoek!
En toch nog steeds het eerbetoon, held.
Grappig dat een andere manier van inkleuren zo’n andere vibe geeft aan de tekening, op het eerste gezicht voelde het niet als een “echte Jurk” omdat ik zo aan die aqaurel stijl gewend ben.
Als je dan beter gaat kijken herken je aan de stijl, karakters en de rest wel jouw hand natuurlijk.
Super gaaf gedaan!

1 like

Toch leuk om de zondag weer zo te beginnen! Goed gelukt weer.

1 like

Ahhh ASMR, dat leipe gefluister wat een soort oorgasme is, voor sommigen.

Maar waarom fluistert hij de naam van een grote chipmachine fabrikant dan?!

1 like

Sluikreclame voor de sponsor!

2 likes

:joy:…: oh kut, het was al laat… weer een spelfout.
Had deze ook al soldaat gemaakt…

Ps. De ‘HD’ is voor mijn schoonmoeder, dat ze hem niet zomaar open maakt. :joy:

Hé… maar het is digitaal, kan hem zo aanpassen. :nerd_face:

8 likes

Erg leuk weer!
Goede naam voor het café ook :raised_hands:

2 likes

Dank!!! :+1:

1 like

:pray:t2:

:joy::joy::joy:
Ik herken er wel erg veel.
Ik Zit echt teveel op het forum blijkbaar.

2 likes

Je had gewoon moeten zeggen dat dit de speculant van de buitenwereld beleggingstips influistert, terwijl binnen gespeculeerd wordt met Rolex horloges.

Die wijn moest ik effe googelen maar kan ik me voorstellen :flushed:

Met recht High Definition wine

1 like

Leuk om het eens langs buiten te zien! En het heeft een naam, leuk gevonden!

1 like

Goed idee eens van buiten bezien :+1: :+1:

1 like

:laughing::+1:

Fixed…

1 like