HF Café... daar is altijd wat mee

Je had gewoon moeten zeggen dat dit de speculant van de buitenwereld beleggingstips influistert, terwijl binnen gespeculeerd wordt met Rolex horloges.

Die wijn moest ik effe googelen maar kan ik me voorstellen :flushed:

Met recht High Definition wine

1 like

Leuk om het eens langs buiten te zien! En het heeft een naam, leuk gevonden!

1 like

Goed idee eens van buiten bezien :+1: :+1:

1 like

:laughing::+1:

Fixed…

1 like

Heel gaaf geworden.

1 like

Ik voel me vanaf vandaag opeens een blauwe Power Ranger.

Ik vind de invalshoek leuk, een goede afwisseling. Photoshop zie ik wel als verbetering, alleen de tijdswinst voor de artiest.

1 like

Erg goed gelukt…:+1:

1 like

Een hele gave uitvoering zo. Het charme van handmatig inkleuren is iets minder, maar dit heeft zeker ook potentie, strakker en meer contrast vooral. Maar het is en blijft toch een @Jurk :+1:

Aan welke gracht ligt De Blije Beer trouwens? :smiley:
afbeelding

2 likes

Gezien je avatar; dat was je toch al? Ik hoef je overigens niet in je blauwe spandex-pakje te zien :slight_smile:

2 likes

Nee, of ik kan het goed verbergen voor mezelf.

Je weet niet wat je mist.

2 likes

Goed binnen te houden hoor!

Dank Roel!

:ok_hand:

:+1:

Ergens in Amsterdam. Dat is hoe ik mij het voorstel.

Hoe bevalt het? :joy::+1:

2 likes

Even wennen. Vanavond de straten maar veilig houden.

1 like

Buiten eventuele vrouwelijke vormen die ermee worden afgedekt, is het meestal niet zo aan mij besteed. :grimacing:

Ah, de buitenkant van dit gezellig café, prachtig.
Mooie kleuren, wederom bedankt, :+1:

1 like

Als die beer nu niet blij en lekker gaat slapen weet ik het ook niet meer?! Topper @jurk!

1 like

Nice @Jurk! Ik vind beide stijlen iets hebben, met een lichte voorkeur naar de aquarel. :yum:

1 like

Veel (Rolex) groen qua kleur dit keer.

Ik vind het er erg strak uitzien qua tekening, mooi!

1 like

Haha steengoed weer mooi gedaan!

1 like

Haha genieten weer! :ok_hand:

1 like

Ik dacht dus echt dat ASML een extra grap was, dat die fluisterkabouter het niet helemaal begrepen had :laughing:
Ontzettend mooi deze week met Photoshop en leuk dat het vanuit een ander perspectief is! Ik waardeer het artisanale werk ook, maar dit is een mooi alternatief. Benieuwd op.welke manier je verder gaat!

2 likes