Heel gaaf geworden.
Ik voel me vanaf vandaag opeens een blauwe Power Ranger.
Ik vind de invalshoek leuk, een goede afwisseling. Photoshop zie ik wel als verbetering, alleen de tijdswinst voor de artiest.
Erg goed gelukt…
Een hele gave uitvoering zo. Het charme van handmatig inkleuren is iets minder, maar dit heeft zeker ook potentie, strakker en meer contrast vooral. Maar het is en blijft toch een @Jurk 
Aan welke gracht ligt De Blije Beer trouwens? 

Gezien je avatar; dat was je toch al? Ik hoef je overigens niet in je blauwe spandex-pakje te zien 
Nee, of ik kan het goed verbergen voor mezelf.
Je weet niet wat je mist.
Goed binnen te houden hoor!
Dank Roel!


Ergens in Amsterdam. Dat is hoe ik mij het voorstel.
Hoe bevalt het? 

Even wennen. Vanavond de straten maar veilig houden.
Buiten eventuele vrouwelijke vormen die ermee worden afgedekt, is het meestal niet zo aan mij besteed. 
Ah, de buitenkant van dit gezellig café, prachtig.
Mooie kleuren, wederom bedankt, 
Veel (Rolex) groen qua kleur dit keer.
Ik vind het er erg strak uitzien qua tekening, mooi!
Haha steengoed weer mooi gedaan!
Haha genieten weer! 
Ik dacht dus echt dat ASML een extra grap was, dat die fluisterkabouter het niet helemaal begrepen had 
Ontzettend mooi deze week met Photoshop en leuk dat het vanuit een ander perspectief is! Ik waardeer het artisanale werk ook, maar dit is een mooi alternatief. Benieuwd op.welke manier je verder gaat!
Vergeet niet dan zo’n gek dansje te doen als je een boef ziet. Of waren het die boeven die de gekke dansjes deden? 
Jullie bedankt voor het enthousiasme!!
Helaas is die beer niet meer.
@MonsterT
Ik wil hem iig blijven eren.
Euh… ja. 
Nee helaas gewoon weer en Jurkse spelfout.
Ik ook. Wil Iig blijven experimenteren. Zo kan ik ook dingen een beetje bolwerken. Red het niet om steeds overal extra tekeningen voor te maken.
Zo combineer ik de meeste grapjes en avatars tegenwoordig met een Insta post. En is het café ook een plek om dingen te proberen.
Haha, ik moest dat ook opzoeken. En na de eerste regels dacht ik: dit gaat over Rob Ross
! De wiki-pagina over AMSR sluit ook daadwerkelijk af met Rob Ross 

Mooie aflevering weer, ook het andere perspectief 
Zoiets
. Maar zoals @Jurk zich ‘versprak’ met de asmr ging ik de mist in bij de naam van de schilder met de meest zalvende stem op aarde…
NB ik kan de post helaas niet meer aanpassen 

