Vergeet niet dan zo’n gek dansje te doen als je een boef ziet. Of waren het die boeven die de gekke dansjes deden?
Jullie bedankt voor het enthousiasme!!
Helaas is die beer niet meer. @MonsterT
Ik wil hem iig blijven eren.
Euh… ja.
Nee helaas gewoon weer en Jurkse spelfout.
Ik ook. Wil Iig blijven experimenteren. Zo kan ik ook dingen een beetje bolwerken. Red het niet om steeds overal extra tekeningen voor te maken.
Zo combineer ik de meeste grapjes en avatars tegenwoordig met een Insta post. En is het café ook een plek om dingen te proberen.
Haha, ik moest dat ook opzoeken. En na de eerste regels dacht ik: dit gaat over Rob Ross ! De wiki-pagina over AMSR sluit ook daadwerkelijk af met Rob Ross
Het is dan ook echt leuk om te lezen en te kijken. Strips is voor mij veel meer dan alleen maar wat plaatjes, het is een belevingswereld. En ik vind het prachtig om te zien, hoe jij sommige dingen zo creatief in beeld kunt brengen. Petje af!
Voor vandaag door mijn likes heen, dus die houd je nog tegoed. @Jurk Je hebt een fan erbij. Ik houd wel van zo’n humor, met gevoel voor detail en niet te beroerd om iemand te kakken te zetten.
Ik was daar twee jaar geleden omdat mijn zoon er met een vriend naartoe wilde. Na een half uur hadden ze me gedumpt op de stripboekenafdeling. Dit schreef ik toen op Facebook: