

Ik zeg super en plAU(W)sibel 

Heel tof 


Ik zeg super en plAU(W)sibel 

Heel tof 



Prachtige kleuren ! 
Heerlijke kleurige aflevering @Jurk! Zo’n verandering van perspectief houdt de spanning erin op de zondagmorgen 
Erg leuk dat de beer zo’n prominente rol heeft gekregen Jurk! “Sorry voor de late reactie”
Hahaha, maakt toch niet uit 
.
Elke reactie wordt gewaardeerd
.
Dank dank!! 
Het is dan ook echt leuk om te lezen en te kijken. Strips is voor mij veel meer dan alleen maar wat plaatjes, het is een belevingswereld. En ik vind het prachtig om te zien, hoe jij sommige dingen zo creatief in beeld kunt brengen. Petje af!
En nu weer snel verder naar waar ik gebleven was…
Ik ken dat gevoel. Jij maakt cartoons, ik schrijf voor mijn plezier…
Voor vandaag door mijn likes heen, dus die houd je nog tegoed. @Jurk Je hebt een fan erbij. Ik houd wel van zo’n humor, met gevoel voor detail en niet te beroerd om iemand te kakken te zetten.

Ik was daar twee jaar geleden omdat mijn zoon er met een vriend naartoe wilde. Na een half uur hadden ze me gedumpt op de stripboekenafdeling. Dit schreef ik toen op Facebook:

Haha ik wil daar ook echt nog een keer naartoe. Gewoon om te lachen. 
Iemand had een opstel voor volwassenen geschreven. Geen idee waarom.
Prima, maar dan gaan we wel verkleed. Ik wil daar niet herkend worden. 
Wie had een opstel geschreven? Namen en rugnummers aub
Kijk even op dumpert voor comic con.
Ik vond het echt briljant. Al die verklede mensen. Sommigen echt goed, anderen tenenkrommend. Vrouwen met prachtige figuren in strakke Wonder Woman outfits, of van gamepersonages die ik niet ken, en vrouwen in dergelijke outfits die een andere outfit hadden moeten kiezen (meerdere Prinsessen Leia). De Nederlandse comic con heeft ook vaak uitgerangeerde Amerikaanse acteurs die voor 25 euro een handtekening zetten. Toen ik er was was het Murdock van the A-team. Het jaar ervoor de minst bekende Ghost buster (Ernie Hudson), maar die zegde af. Ik geloof dat vorig jaar keizer Palpatine handtekeningen zette. Er zijn wedstrijden, je kunt er gamen en er is een markt met film- en gameparafernalia.
Mijn fotootje van de Geilneef is weg. 
Volgend jaar gaan we met zijn allen, oke? Nu al zin in. 