Ik wil ook wel graag mee.
Oke. Ik ga als TMNT, omdat ik negen tenen heb.
- Teenage Mutant Ninja Tukker
- Twentse Mutant Ninja Turtle
4 likes
Mijn zoontje is zo’n nerd ( ik ook, maar hij nog meer … ) en wil daar naartoe voor het eerst … 
Papa mee in Skeletor pak.

4 likes
Sandy
2135
Wel met een martini om het af te maken…
Jurk
2136
11 likes
Ik zet mijn wekker om 06:00!
Edit: als er om 06:00 sharp geen tekening online is, snooze ik tot 09:00.
Edit 2: mijn wederhelft kijkt boos als ik het woord ‘wekker’ laat vallen.
3 likes
Sandwich
2138
Oehhh ik ben getagd! Whats happening 
1 like
Jurk
2139
Wacht maar tot morgen of lees het topic, dan krijg je wel een idee 
Tonnieb
2142
De voorpret is ook al leuk…
1 like
Sandwich
2143
Ik heb een stuk omhoog gelezen, nu ben ik héél erg benieuwd

1 like
Nico
2146
Heks’nkaas=skeere shizzle
1 like
Jurk
2148
Deel 44 alweer!
Hierbij de topics:
Help!
Snel voordat iemand het ziet
Win je eindelijk iets…
Heel vreemd…
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-voor-auto-heb-of-wil-jij-deel-2/224833/4800?u=jurk
Reni, Reni met de Ram Bus
Het gaat natuurlijk om deze super mooie NA:
In de vorm van deze grap:
5 likes
Haha man, hoe verzin je het 

1 like
HansT
2151
Goedemorgen Jurk, je bent er al vroeg bij, het is weer mooi hoor!
1 like