HF Café... daar is altijd wat mee

Ik wil ook wel graag mee.

Oke. Ik ga als TMNT, omdat ik negen tenen heb.

  • Teenage Mutant Ninja Tukker
  • Twentse Mutant Ninja Turtle

0 stemmers

4 likes

Mijn zoontje is zo’n nerd ( ik ook, maar hij nog meer … ) en wil daar naartoe voor het eerst … :hear_no_evil:

Papa mee in Skeletor pak. :+1: :joy:

4 likes

Wel met een martini om het af te maken…

Zo tekening af.
Vroeg opstaan @tvl1995 @Mipnick @Nielsracing @Sandwich

11 likes

Ik zet mijn wekker om 06:00!

Edit: als er om 06:00 sharp geen tekening online is, snooze ik tot 09:00.

Edit 2: mijn wederhelft kijkt boos als ik het woord ‘wekker’ laat vallen.

3 likes

Oehhh ik ben getagd! Whats happening :scream:

1 like

Wacht maar tot morgen of lees het topic, dan krijg je wel een idee :joy:

:sunglasses:

12 likes

Ik voel me vereerd! :blush:

1 like

De voorpret is ook al leuk…:grin:

1 like

Ik heb een stuk omhoog gelezen, nu ben ik héél erg benieuwd :+1: :+1:

1 like

Zuuvelhoevn, zucht…

1 like

:joy::joy::joy::joy:.
Briljante Photoshop.

1 like

Heks’nkaas=skeere shizzle

1 like

Ik ben benieuwd haha.

1 like

Deel 44 alweer!

Hierbij de topics:

Help!

Snel voordat iemand het ziet


Win je eindelijk iets…

Heel vreemd…
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-voor-auto-heb-of-wil-jij-deel-2/224833/4800?u=jurk

Reni, Reni met de Ram Bus
Het gaat natuurlijk om deze super mooie NA:


In de vorm van deze grap:

5 likes

98 likes

Haha man, hoe verzin je het :joy::joy:

1 like

Goedemorgen Jurk, je bent er al vroeg bij, het is weer mooi hoor!

1 like