Hey Jur goedemorgen! Hij is weer mooi man!
Fijne zondag!
Lachen weer en knap gedaan 
Hahahahaaa. Knap weer man!
Die shag… oeoeeh, ik deed het bijna in mijn broek 


super 
Geweldig
!
Hahaha, top weer!
Echt heel goed zeg! Top gemaakt. Respect voor alle tijd die je er in stopt!
Haha, die Reni die geen Porsche’s ziet!
Gaaf gevonden weer!
Knap hoe je iedere keer weer de figuur op de avatar laat lijken!
Super gedaan…! 
Hoezo? Logisch verhaal toch 

Dank dank! Leuk te horen!
De tweede digitale. Toch ook wel leuk.
Zo is het ooit begonnen, de avatars verbouwen. Zo is de jouwe ook begonnen 

Hahaha top!!!
De kat kijkt hier van , wat zit jij stom op de bank te lachen 


Tis weer een topper !!!




Geweldig weer.
Mijn eerste verschijning in het cafe! 
Goed gedaan. Ik vind het top zo…
Hahaha fantastisch een broodje Black Bay
De rest ook 
Bedankt, geweldig bedacht en lekker begin van de zondag zo 
Complete chaos 

geweldig weer !!!
reni met de rambus

geweldig weer 
Gaaf weer!

