HF Café... daar is altijd wat mee

Hey Jur goedemorgen! Hij is weer mooi man! :ok_hand: Fijne zondag!:slightly_smiling_face:

1 like

Lachen weer en knap gedaan :+1:

1 like

Hahahahaaa. Knap weer man!

Die shag… oeoeeh, ik deed het bijna in mijn broek :rofl::rofl::rofl:

3 likes

:joy: super :+1:

1 like

Geweldig :joy:!

1 like

Hahaha, top weer!

1 like

Echt heel goed zeg! Top gemaakt. Respect voor alle tijd die je er in stopt!

1 like

Haha, die Reni die geen Porsche’s ziet!
Gaaf gevonden weer!
Knap hoe je iedere keer weer de figuur op de avatar laat lijken!

1 like

Super gedaan…! :+1:

1 like

Hoezo? Logisch verhaal toch :joy::+1:

Dank dank! Leuk te horen!
De tweede digitale. Toch ook wel leuk.

Zo is het ooit begonnen, de avatars verbouwen. Zo is de jouwe ook begonnen :sunglasses::ok_hand:

6 likes

Hahaha top!!!

1 like

De kat kijkt hier van , wat zit jij stom op de bank te lachen :rofl::rofl::rofl:
Tis weer een topper !!!

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

:joy:
Geweldig weer.
Mijn eerste verschijning in het cafe! :smile:

3 likes

Goed gedaan. Ik vind het top zo…:grin:

1 like

Hahaha fantastisch een broodje Black Bay :rofl: :rofl: De rest ook :rofl:

Bedankt, geweldig bedacht en lekker begin van de zondag zo :+1:

3 likes

Complete chaos :joy::joy::joy: geweldig weer !!!

2 likes

reni met de rambus :rofl: :rofl: :rofl:

geweldig weer :+1:

1 like

Fantastisch! Een echte kunstenaar ‘onze’ @Jurk! :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Gaaf weer!

1 like