Haha geniaal @Jurk!
Met nog net een halve snowflake zichtbaar, prachtig! Tekening ziet er professioneel uit! 
Dank jongens!! Super om te horen. 
Haha lekker! 
Zit je op de gang of weet ze het nog niet?
En je zit dankzij je vrouw / vriendin er in deze week
.
…
Haha… Zo had ik het nog niet eens genoemd. Lekkere naam. 
Dat was idd het doel. 
En weer een beetje knusser… @Fate_Amenable_To_Change gelukt?
Zag de link met de Porsche zoektocht gelijk voor mij. Leuk om topics aan elkaar te linken. 
Dank! ‘Gewoon’ veel uurtjes maken. Jullie zijn zelf getuige geweest vanaf dag 1. Bloed, zweet en inkt.
Hierbij de schets voor als je het interessant vindt…
Dat detail heb ik net nog voor het uploaden toegevoegd. Was nog niet tevreden over het horloge.

Hij is goed Jurk!
Je bent weer diep gegaan voor de humor deze week 

Vind ik zeker interessant. Heel leuk om ook te zien hoe het ontstaat! Dank voor het delen!
Heel knap ook de details. Hoe langer je er naar kijkt dat je steeds nieuwe dingen ziet, okselhaar (??). 
Shag… klopt. 


Welke Porsche?

Ik kan de nieuwere stijl wel smaken. Compositie is dusdanig dat de ruimte mooi opgevuld wordt. En geheel ziet er nu meer ‘cartoon uit’ met fellere kleurtjes. Fijne evolutie, ik hou ervan!

Heerlijk weer tijdens een zondag’s kopje koffie! Mooie compositie en kleuren en die shag
. Bedankt weer @Jurk!
Hij krijgt kan het luchtfilter niet vinden vóór onder de kap. 
Nee, hij zoekt de 911 natuurlijk!
Wat een heerlijk begin van de dag.( lekker uitgeslapen:yawning_face:) 
Knap gedaan weer @Jurk. 
Fijne dag.
Kan ik hier de conclusie trekken dat @Farfal als volwassen man naar Porsche dealers gaat om foto’s te maken van de daar aanwezige auto’s zodat hij op een forum kan doen alsof het zijn auto’s zijn? Of heb ik het nog niet helemaal begrepen 
Gezien zijn horloges heeft ‘ie nog wel wat credits. Als n stel kinders op’ n horloge forum je dan gaan uitdagen kan je 2 dingen doen… Het bewijzen of denken: ik hoef me niet te bewijzen hier…
Ik gok nog steeds op dat 2e.
Dat lijkt mij inderdaad een plausibele verklaring. Maar als hij zo volwassen is dat hij daadwerkelijk zich niet hoeft te bewijzen dan zou hij niet het topic hebben volgegooid met random interieur foto’s van ‘‘zijn’’ 911’s (ja meerdere, ondanks dat hij als ‘‘Porsche’’ liefhebber niet weet wat 991 betekent). Ik vind dat we als forumleden de plicht hebben om iedereen in zijn/haar waarde te laten en dat het onnozel is om bij elke bewering die een lid doet bewijs te vragen. In dit geval is het redelijk duidelijk en lijkt het mij naief om redenen te bedenken waarom zijn verhaaltjes kloppen.
Tja, in mijn ogen moeten je credits toch wat hoger zijn voordat je geloofwaardig kan claimen door middel van vage foto’s dat je ± 3 ton aan auto’s voor de deur hebt staan… Maar goed alles kan inderdaad.
Yup, top man. Ziet er weer ouderwets uit.

