HF Café... daar is altijd wat mee

Ik ben het niet!
Turkse Omega…:rofl:

2 likes

Top ErikST,dank dat je het voor mij verwoord :grinning:

1 like

Thanks hè! :ok_hand:

1 like

Weer mooi gedaan :joy:
je verbeterd jezelf iedere keer👏

1 like

Dank!!

Mooi!

Ik heb geen idee en het maakt mij niet uit. Vond het enkel jammer dat men niet mee wilde spelen. @Henk wel trouwens. :+1: Ik heb iets creatiefs gemaakt van een discussie die hier speelde. Of de Porsche er is of niet, maakt voor het creatieve proces niet uit. Ik heb er iig geen.

Dank!! :ok_hand:

2 likes

Zalig, goed gedaan ! :+1::+1:

1 like

Geweldig dit,top​:+1::+1:

3 likes

ik vond het zelf ook grappig.
En laat mooi in het midden of hij er is of niet.
Reni Rambus heeft hem niet gezien, wat niet wil zeggen dat hij er niet is. :sunglasses:

Fijne zondag iedereen.

4 likes

Ja het is wel lachen​:grinning::grinning:

2 likes

Heel tof weer :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Snap ik wel. Jammer dat je daar een slechte ervaring mee hebt gehad, is wel een mooi design.

1 like

Hahaha. Lekker weer!
En ziet er ook weer top uit zo met deze manier van werken. Moest er even aan wennen, maar top!

1 like

Gesjachreerd, uiteraard :joy::+1:

1 like

Ja pas op he !!:smile::smile:

Tsja, het gaat mij nog niet eens om het geld, maar dat die rat met zijn zielige tranentrekkende verhaal over zijn ziekte (kanker?) mij zo bij de neus heeft genomen blijft vervelend.

Hoi :wave:

3 likes

Moet er zelf ook nog steeds aan wennen :joy:.
Ben er nog niet over uit. :laughing:

1 like

Ik vind je taalkeuze hier een beetje sneu @hendrik. Zeker iets als een dergelijke ziekte met zoveel doden op jaarbasis.

De beste man die @hendrik bij de neus heeft genomen vertelde dat hij kanker had.

3 likes

Ah, context helpt een stuk. Dank voor deze informatie.