HF Café... daar is altijd wat mee

Nee, hij zoekt de 911 natuurlijk!

1 like

Wat een heerlijk begin van de dag.( lekker uitgeslapen​:yawning_face:) :sunglasses:
Knap gedaan weer @Jurk. :ok_hand:
Fijne dag.

1 like

Kan ik hier de conclusie trekken dat @Farfal als volwassen man naar Porsche dealers gaat om foto’s te maken van de daar aanwezige auto’s zodat hij op een forum kan doen alsof het zijn auto’s zijn? Of heb ik het nog niet helemaal begrepen :thinking:

3 likes

Gezien zijn horloges heeft ‘ie nog wel wat credits. Als n stel kinders op’ n horloge forum je dan gaan uitdagen kan je 2 dingen doen… Het bewijzen of denken: ik hoef me niet te bewijzen hier…

Ik gok nog steeds op dat 2e.

3 likes

Dat lijkt mij inderdaad een plausibele verklaring. Maar als hij zo volwassen is dat hij daadwerkelijk zich niet hoeft te bewijzen dan zou hij niet het topic hebben volgegooid met random interieur foto’s van ‘‘zijn’’ 911’s (ja meerdere, ondanks dat hij als ‘‘Porsche’’ liefhebber niet weet wat 991 betekent). Ik vind dat we als forumleden de plicht hebben om iedereen in zijn/haar waarde te laten en dat het onnozel is om bij elke bewering die een lid doet bewijs te vragen. In dit geval is het redelijk duidelijk en lijkt het mij naief om redenen te bedenken waarom zijn verhaaltjes kloppen.

Tja, in mijn ogen moeten je credits toch wat hoger zijn voordat je geloofwaardig kan claimen door middel van vage foto’s dat je ± 3 ton aan auto’s voor de deur hebt staan… Maar goed alles kan inderdaad.

4 likes

@repko ? :joy:

Yup, top man. Ziet er weer ouderwets uit.

1 like

Bij het woord Porsche sla ik aan :sunglasses:

5 likes

Ik ben het niet!
Turkse Omega…:rofl:

2 likes

Top ErikST,dank dat je het voor mij verwoord :grinning:

1 like

Thanks hè! :ok_hand:

1 like

Weer mooi gedaan :joy:
je verbeterd jezelf iedere keer👏

1 like

Dank!!

Mooi!

Ik heb geen idee en het maakt mij niet uit. Vond het enkel jammer dat men niet mee wilde spelen. @Henk wel trouwens. :+1: Ik heb iets creatiefs gemaakt van een discussie die hier speelde. Of de Porsche er is of niet, maakt voor het creatieve proces niet uit. Ik heb er iig geen.

Dank!! :ok_hand:

2 likes

Zalig, goed gedaan ! :+1::+1:

1 like

Geweldig dit,top​:+1::+1:

3 likes

ik vond het zelf ook grappig.
En laat mooi in het midden of hij er is of niet.
Reni Rambus heeft hem niet gezien, wat niet wil zeggen dat hij er niet is. :sunglasses:

Fijne zondag iedereen.

4 likes

Ja het is wel lachen​:grinning::grinning:

2 likes

Heel tof weer :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Snap ik wel. Jammer dat je daar een slechte ervaring mee hebt gehad, is wel een mooi design.

1 like

Hahaha. Lekker weer!
En ziet er ook weer top uit zo met deze manier van werken. Moest er even aan wennen, maar top!

1 like