Ik ben het niet!
Turkse Omega…
Top ErikST,dank dat je het voor mij verwoord 
Thanks hè! 
Weer mooi gedaan 
je verbeterd jezelf iedere keer👏
Dank!!
Mooi!
Ik heb geen idee en het maakt mij niet uit. Vond het enkel jammer dat men niet mee wilde spelen. @Henk wel trouwens.
Ik heb iets creatiefs gemaakt van een discussie die hier speelde. Of de Porsche er is of niet, maakt voor het creatieve proces niet uit. Ik heb er iig geen.
Dank!! 
Zalig, goed gedaan ! 

Geweldig dit,top:+1:
ik vond het zelf ook grappig.
En laat mooi in het midden of hij er is of niet.
Reni Rambus heeft hem niet gezien, wat niet wil zeggen dat hij er niet is. 
Fijne zondag iedereen.
Ja het is wel lachen:grinning:
Heel tof weer 


Snap ik wel. Jammer dat je daar een slechte ervaring mee hebt gehad, is wel een mooi design.
Hahaha. Lekker weer!
En ziet er ook weer top uit zo met deze manier van werken. Moest er even aan wennen, maar top!
Gesjachreerd, uiteraard 

Ja pas op he !!

Tsja, het gaat mij nog niet eens om het geld, maar dat die rat met zijn zielige tranentrekkende verhaal over zijn ziekte (kanker?) mij zo bij de neus heeft genomen blijft vervelend.
Hoi 
Moet er zelf ook nog steeds aan wennen
.
Ben er nog niet over uit. 
Ik vind je taalkeuze hier een beetje sneu @hendrik. Zeker iets als een dergelijke ziekte met zoveel doden op jaarbasis.
Ah, context helpt een stuk. Dank voor deze informatie.