HF Café... daar is altijd wat mee

Moet er zelf ook nog steeds aan wennen :joy:.
Ben er nog niet over uit. :laughing:

1 like

Ik vind je taalkeuze hier een beetje sneu @hendrik. Zeker iets als een dergelijke ziekte met zoveel doden op jaarbasis.

De beste man die @hendrik bij de neus heeft genomen vertelde dat hij kanker had.

3 likes

Ah, context helpt een stuk. Dank voor deze informatie.

Geweldig! Je overtreft jezelf steeds weer :muscle:

1 like

Danku!!

1 like

Oh ja, nog effe on topic… @Jurk week na week worden ze beter, al is de verhaallijn dit keer wat vaag. Het kijkt lekker weg. :+1:

1 like

Wát vaag! Hoezo?
Reni Rambus heeft de Porsche niet gezien voordat hij het café binnen rijdt en ondertussen wordt het broodje black bay achterna gezeten. Op hetzelfde moment proberen een paar andere leden hun okselhaar te roken. Oja, iemand schiet zijn prijs af.
Logisch verhaal toch? :nerd_face:

4 likes

Dank voor deze aanvulling, de verkoper kon de deal ook niet meer terugdraaien want hij had de opbrengst van mijn horloge gestoken in alternatieve therapie welke niet vergoed werd door de verzekering.
Weet tot op de dag van vandaag niet wat er allemaal echt waar is van zijn tranentrekkende verhaal. :scream:

p.s. hangt daar nou een portretje van B.B aan de muur ? :sunglasses:

1 like

Wat gaaf weer! De tekening ‘knalt’ nu echt van het beeldscherm af! Komt misschien door het gebruik van de kleuren?

1 like

Dit is een eerbetoon aan Ted. Vriend van het forum.

2 likes

Dus, dat! :joy::+1:

1 like

Mooi weer!:joy::+1:t2:

Moet wel wennen aan de nieuwe stijl. Die oude had ook wel wat👌🏻

1 like

Ja lastig hè. Beide stijlen hebben wat.
Dit doet het iig goed op het scherm.
Het andere beter aan je muur :ok_hand:

2 likes

Ik moest even schakelen. Dacht dat je Berend Boudewijn of Barend Barendse bedoelde. Maar je bedoelde mij. Nee, dit is de B.B. van het café:

image

1 like

Kijk maar eens als je naar ‘Algemene horloge praat’ gaat. Naar de prent bovenaan.

1 like

@Jurk, nieuwe stijl, ben je hiervoor van de penseel en aquarel verf over gegaan op watercolourmarkers of zie ik dat verkeerd.
Resultaat is zeker niet verkeerd hoor.
:sunglasses:

1 like

Dit wordt is digitaal geïnkt en gekleurd, om daar ook eens mee te oefenen. Knalt wel lekker van het scherm.
Nu 2 afleveringen zo gedaan.

Fijn dat het café min of meer hetzelfde gebleven is :+1:
Veel cafés na een grondige verbouwing verliezen de sfeer
en hun clientèle.
Ze staan vaak in no time leeg.
Klaar voor een andere uitbater die er weer wat anders in knikkert.

1 like

Probeer trouw te blijven aan het concept en daarbinnen te verbeteren / experimenteren.
Deze week ga ik eens met ecoline aan de gang. :+1:

3 likes