SandroZ
14 september 2020 om 06:52
2244
ok fok it, @handavinci , toch maar ziek gemeld bij de baas… lekker voor mezelf werken vandaag…
1 like
Jurk
14 september 2020 om 06:54
2246
remoss:
Beetje laat maar goed,
Evengoed erg gewaardeerd!
Dank je!! Zoals aangegeven blijven we door oefenen. . Ik vind deze Iig beter dan vorige week qua artwork.
Jij mag sowieso doen wat je wilt! En ik vind het een super tof t-shirt. Vet design. zou super grappig zijn als er aan het einde van het jaar een heel pakket is, strip met t-shirt.
1 like
Ruud
14 september 2020 om 06:56
2247
Let op wat je zegt… straks schrijft iemand een erotisch verhaal over een van je karakters …
3 likes
Jurk
14 september 2020 om 07:08
2248
. Daar heb je een punt. Ok, doe wat je wilt, maar je hoeft het niet per se te posten. zoiets?
Jurk
19 september 2020 om 12:15
2249
Je hoeft niet je wekker op tijd te zetten morgen!
Want ik ga de strip pas einde middag opleveren morgen. Fijn weekend iedereen.
10 likes
Sandy
19 september 2020 om 12:26
2250
Arg! Stress! Paniek!
@jurk , waar moet ik nu mijn horloge op gelijk zetten?
groot gelijk overigens. Jouw strip, jouw moment.
1 like
Henk
19 september 2020 om 15:15
2251
Aaaahh, uitslapen.
Veel plezier morgen!
1 like
peterpan
20 september 2020 om 08:06
2254
Wist ik, had ik gelezen, mag er toch wel klaar voor zitten…
3 likes
Jurk
20 september 2020 om 08:26
2256
Hahaha… de lat ligt hoog.
Ik en mijn kater zijn hard bezig
6 likes
Ja ja, het is niet voor de poes deze keer
8 likes
HansT
20 september 2020 om 10:41
2259
Oké ik ga mijn zondag planning nu wijzigen😀!
2 likes
Jurk
20 september 2020 om 11:40
2260
Deel 45…
Hieronder de topics…
De date liep toch anders…
Verveling brengt mij ertoe te schrijven over mijn eerste échte horloge. Op 18-jarige leeftijd ineens eigenaar van een Rolex.
Na een zomer gewerkt te hebben voor een volledig aangeklede Vespa scooter met alle troep er op kwam ik er toch al snel achter (circa 1 jaar later) dat afschrijving toch niet alleen in de boeken voorkomt maar ook daadwerkelijk bestaat…
Na een jaar plezier had ik mijn diploma op zak en was ik klaar voor het hoger onderwijs. Vervoer per scooter was niet meer van toepassing …
Is het niet too much?
Nou als baas moet ik t goede voorbeeld geven. Dus bij n 25 jarig dienstjubileum krijgen mn medewerkers n bruto maandsalaris netto uitgekeerd. Deze week zelfs dat gedaan voor n 40 jarig jubileum.
Nu zat ik te tellen, en blijkt dat ik mn 25 jarig jubileum zelf al 4 jaar heb laten verlopen. Dus dat moet gecorrigeerd worden voor t verjaard is. Laat ik t dan maar een combo 30 jaar in dienst/50e verjaardag noemen. Dus n cadeautje moet er komen.
Laten we zeggen dat n horloge van 5k + btw = 6k passend…
The actual fuck?
Die van ons liggen er ook tussen…
Wat is er leuker dan met je favoriete horloge om je pols een leuke zondag te beleven? Om dat te doen met medeforummers die net als jij gek zijn van horloges en daar leuke verhalen over weten te vertellen.
Zo gezegd zo gedaan. Onder de rook van Rotterdam vandaag met @Climholland , @Guapo , @Brodie en @Rasmussen een coronaproof GTG gehad. Uiteraard op 1,5 meter maar wat was het weer fijn om lekker over horloges te kunnen praten en elkaars collectie te bewonderen.
Hierbij een overzichtsfoto van het…
Wát is dit?
Hallo allemaal,
Het was tijd voor wat verandering in de collectie. De Tudor Pelagos 25500tn Two liner recent verkocht, de Breitling Superocean II 42 staat nog te koop. Ik wilde toch wat anders in de collectie. Ik had veelal zwarte duikers en dit begon een beetje te vervelen. Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Rolex Oyster Perpetual 39 in het zwart of anders wit, maar na een bestelling bij de AD geplaatst te hebben had Rolex dit model dezelfde week nog gediscontinued. Het grote Rolex prijzen …
3 likes