Naast de magazine en comic nu
Haha… heb ik dat geroepen in 1 van de afleveringen? Kan het mij al niet eens meer herinneren. goed gedaan Iig
Zit al wel een tijd te denken om een HF café parodie op het t-shirt te maken van @AmsterdamVintageWatches maar tot nu toe gewoon geen tijd voor gehad.
Edit: oh… zie het nu. Idd een van de eerste afleveringen . @SandroZ cool t-shirt!!! Lekker.
Beetje laat maar goed, vind dit weer een superaflevering. Best een drukke plaat maar door deze strakke manier van inkleuren kan dat prima!
De onderwerpen zijn weer goed gevonden en geweldig opgetekend, heel gaaf
Jij wordt de man vd slogans kan ik tijd in designs steken?..
Rolex Le Coultre??
Haute Coulture
ok fok it, @handavinci , toch maar ziek gemeld bij de baas… lekker voor mezelf werken vandaag…
Waar heb je het over?
Evengoed erg gewaardeerd!
Dank je!! Zoals aangegeven blijven we door oefenen. . Ik vind deze Iig beter dan vorige week qua artwork.
Jij mag sowieso doen wat je wilt! En ik vind het een super tof t-shirt. Vet design. zou super grappig zijn als er aan het einde van het jaar een heel pakket is, strip met t-shirt.
Let op wat je zegt… straks schrijft iemand een erotisch verhaal over een van je karakters …
. Daar heb je een punt. Ok, doe wat je wilt, maar je hoeft het niet per se te posten.
zoiets?
Je hoeft niet je wekker op tijd te zetten morgen!
Want ik ga de strip pas einde middag opleveren morgen. Fijn weekend iedereen.
Arg! Stress! Paniek!
@jurk, waar moet ik nu mijn horloge op gelijk zetten?
groot gelijk overigens. Jouw strip, jouw moment.
Aaaahh, uitslapen.
Veel plezier morgen!
Ik zit er klaar voor
Dank voor de mededeling.
Wist ik, had ik gelezen, mag er toch wel klaar voor zitten…