HF Café... daar is altijd wat mee

Jij wordt de man vd slogans kan ik tijd in designs steken?.. :sweat_smile:

1 like

Een hele Horlogeforum kledinglijn! Dat zou pas lachen zijn

Hier alvast een RLC shirt:

9 likes

Rolex Le Coultre?? :slight_smile:

1 like

Haute Coulture

1 like

ok fok it, @handavinci , toch maar ziek gemeld bij de baas… lekker voor mezelf werken vandaag… :wink:

1 like

Waar heb je het over?

1 like

Evengoed erg gewaardeerd!

Dank je!! Zoals aangegeven blijven we door oefenen. :+1:. Ik vind deze Iig beter dan vorige week qua artwork.

Jij mag sowieso doen wat je wilt! En ik vind het een super tof t-shirt. Vet design. :ok_hand: zou super grappig zijn als er aan het einde van het jaar een heel pakket is, strip met t-shirt.

1 like

Let op wat je zegt… straks schrijft iemand een erotisch verhaal over een van je karakters :stuck_out_tongue:

3 likes

:sunglasses:. Daar heb je een punt. Ok, doe wat je wilt, maar je hoeft het niet per se te posten. :+1: zoiets?

Je hoeft niet je wekker op tijd te zetten morgen!
Want ik ga de strip pas einde middag opleveren morgen. Fijn weekend iedereen. :facepunch:

10 likes

Arg! Stress! Paniek!

@jurk, waar moet ik nu mijn horloge op gelijk zetten? :smirk:

groot gelijk overigens. Jouw strip, jouw moment.

1 like

Aaaahh, uitslapen. :sleeping:
Veel plezier morgen!

1 like

Ik zit er klaar voor :grinning:

2 likes

Dank voor de mededeling.

1 like

Wist ik, had ik gelezen, mag er toch wel klaar voor zitten… :wink:

3 likes

15 likes

Hahaha… de lat ligt hoog.
Ik en mijn kater zijn hard bezig :+1:

6 likes

Ja ja, het is niet voor de poes deze keer :wink:

8 likes

Wacht met smart :+1:

1 like

Oké ik ga mijn zondag planning nu wijzigen😀!

2 likes