NA: IWC Le Petit Prince Chronograph IW 377714

Hallo allemaal,

Het was tijd voor wat verandering in de collectie. De Tudor Pelagos 25500tn Two liner recent verkocht, de Breitling Superocean II 42 staat nog te koop. Ik wilde toch wat anders in de collectie. Ik had veelal zwarte duikers en dit begon een beetje te vervelen. Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Rolex Oyster Perpetual 39 in het zwart of anders wit, maar na een bestelling bij de AD geplaatst te hebben had Rolex dit model dezelfde week nog gediscontinued. Het grote Rolex prijzen circus was begonnen. Voor de nieuwe Oyster Perpetual 41 werden het eerste half jaar geen wachtlijsten aangemaakt. Mooi klaar was ik er mee. Wel even genoeg van die hele poppenkast. Dan maar (evt. ter overbrugging) wat anders. De IWC Le Petit Prince Chronograph had mijn aandacht weten te trekken. Dit zou wat kleur en variatie in de collectie brengen. Een flieger had ik nog niet. Om een lang verhaal kort te maken gisteren in het zuiden van het land van een HF lid deze schitterende IWC Le Petit Prince Chronograph opgehaald. Het horloge verkeerde in absolute nieuwstaat en had de tijd voornamelijk doorgebracht in een kluis. Wat ook mooi is is dat het horloge is voorzien van de IWC vouwsluiting. Al met al ben ik er erg blij mee. Genoeg gezwam tijd voor de foto’s! :blush::+1:.

MvG Ralph

130 likes

Cool ding, is dit je nieuwe zwarte OP?

2 topics vol foto’s wel beetje veel trouwens. Maar we zijn het gewend…

3 likes

Wat een bulk foto’s… Maar van harte: zeker een prachtig horloge!

Ps. Er zijn dus wel degelijk AD’s die wél een wachtlijst hanteren voor de 41mm OP :+1:t2:

1 like

Erg mooi, staat ook nog op mijn verlanglijstje, voor ooit!

1 like

Keurig Ralph👍

1 like

Gefeliciteerd :+1:

2 likes

Mooi man, nu rennen naar de kluis voordat er een krasje op komt :laughing:

1 like

Dit voegt toch niets toe aan de sfeer op dit geweldige forum? We kunnen het toch wel opbrengen om blij te zijn voor iemand die zijn NA deelt?

13 likes

Ben ook heel blij voor hem, relax…

Eindelijk een niet zwart duikhorloge in de collectie. En geen vreemde Engelse fratsen in de tekst. Alsof herboren! Dat verdient een like!

Mooi horloge hoor. Dat blauw van de Petit Prince is prachtig. Een van de mooiste fliegers dit. Gefeliciteerd.

7 likes

Schitterende IWC Ralph, van harte gefeliciteerd en geniet ze! :tada::+1:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: met deze prins bent u weer het mannetje.

1 like

Mooie aanwinst, veel plezier ermee gewenst!
Maar waarom niet de normale versie (zonder chronograaf) eigenlijk, dat komt toch meer in de buurt bij een flieger aangezien je die nog niet had?

Eén van de beste keuzes. Mooi ding!

1 like

Heel mooi, enjoy👌🏾

1 like

Heel mooi en een hele toffe aanvulling op je overige horloges, enjoy!

1 like

Te simpel. Vind een flieger chrono net wat toffer en net dat beetje extra.

Nope een andere. Niet in het blauwe gedeelte geweest…
Die van mij heeft alleen een klein veegje op de vouwsluiting, maar dat valt te overzien.

1 like

Mooi aanwinst! Enjoy

1 like

Erg mooie aanwinst @RLC
Zo gooi je ineens een curve bal en kom je met een blauwe IWC op de proppen.
Ik vind m mooi!
Goeie aanvulling op de collectie!

2 likes