NA: En dan win je in een keer iets

Zo, dus je zit een beetje op YouTube te kijken en dan komt er een voorgestelde video voorbij.
“1000 subscriber givaway!!”

Toen ik de video aanklikte, voelde ik het al helemaal aankomen. Moeilijke vragen als “Op welke dag knipte de huidige CEO van Rolex zijn voor het laatst zijn teennagels?” kwamen even voorbij in mijn hoofd, maar ik het enige wat je hoefde te doen was het bekende YouTube riedeltje.
Like, subscribe and comment your current grail watch (voor mij de Seiko SNR029 ingevuld, om eens gek te doen). Nou, ik natuurlijk die zooi gedaan en toen maar weer even gewacht.:sleeping:

Toen de video uitkwam, vroeg ik mezelf eerst af of ik er überhaupt wel mijn tijd in wilde gaan steken. De prijzen waren tenslotte mwah em de derde prijs zou ik niet eens willen claimen. Voor wie benieuwd was:

1e prijs:
Keuze tussen een Citizen Quartz GMT (te groot, te quartz) en een Victorinox Inox (zelfde verhaal)

2e prijs:
Keuze tussen een 47mm PVP coated Citizen diver (te groot, te PVP) en een Seiko SNXL72 (knalgoud)

3e prijs:
Keuze tussen een GShock met alle kleuren van de regenboog (niet eens een optie, mijn hond zou het aanzien als een speeltje) en een Casio rekenmachine voor om de pols (zegt genoeg toch?)

Ik klikte toch maar op de video en bam. Tweede prijs. De Seiko was het horloge waar ik me het meeste toe voelde aangetrokken en besloot voor deze te gaan. :grin:
Vandaag kwam dan eindelijk het pakketje:


Toch wel een erg leuk ding zo die goudkleurige 5. Of ik hem lang hou, weet ik nog niet, maar toch had ik even zin om deze te delen😁

Fijne dag nog, joejoe!

120 likes

Ik vind hem cool, en iets met een gegeven paard :joy::joy:

3 likes

Gouden kletser!! :rofl: Nee maar zonder dollen, tof horloge! Lekker houden in het bestand.

1 like

Mijn dochter zou die wel dragen :wink:

1 like

Gefeliciteerd…! En veel draagplezier van deze vergulden Japanner. :ok_hand:

1 like

Is het geen massief goud…:thinking:
Evengoed een mooie prijs.

1 like

Mijn beste,

Een welverdiende prijs met een gouden randje!!
Voorlopig lekker dragen. Niks mis mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Best knap hoor en zeker onder kostuum of blazer.

1 like

Leuk man gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Leuk zeg :+1:

Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Leuk toch?! Je zou hem zo te horen niet kopen, maar nu kan je hem wel proberen…

1 like

Thanks voor de reacties iedereen! Dit is niet echt iets wat ik normaal zou kopen, maar toch aangenaam verrast door deze aanwinst :slight_smile:

Ah mooi verhaal toch.
Elke keer als je deze draagt ga je lachen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :kissing_heart:

1 like

Leuk man! Ook leuk om te zien dat je ook écht iets kan winnen.
Moeten we hier misschien ook eens doen.
Eens kijken of ik nog ergens een nieuw klokje heb liggen… :smirk:

13 likes

Gefeliciteerd :smiley:
Mooi met de Kerst- en andere feestdagen :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk toch? :+1:t2:

1 like

Hierbij meld ik me aan als winnaar haha :wink: die OceanX vanuit het blauw?:grin:

Mooie vangst! Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze 2e prijs :smiley:

1 like