HF Café... daar is altijd wat mee

Dank Jongens!! :+1:

3 likes

Geweldig :ok_hand:

1 like

Is dit een kleine hofnar?

Edit:

Le petit prince natuurlijk :man_facepalming:

16 likes

:laughing::ok_hand:

6 likes

Deze was goed gevonden ja :joy:

Dacht eerst even :thinking: ssup met dat kleine mannetje :laughing:

2 likes

Mooi dat je verschillende topics zo natuurlijk met elkaar kon verbinden. Top en zeer vereerd :+1::pray:.

2 likes

Het is weer mooi in de “Blye Beer”, goed gedaan Jurk!

1 like

Super er gaat wel tijd inzitten.
Ik wacht op het vervolg .
in de vakantie tijd moet dat kunnen. En Han komt er echt goed uit

1 like

Zat ik daar vanmorgen met een kop koffie klaar…

Maar zeer de moeite van het wachten waard weer @Jurk! Le Petite Prince :joy:

1 like

:nerd_face:

Dank!! :+1:

Had speciaal nog een disclaimer op zaterdag gepost :laughing:

3 likes

Hahahha lekker hoor!
Dat hebben jij en je kater toch maar mooi geflikt!
Thanks again!

1 like

Had je ook inderdaad, maar deze gewoonte is er gewoon ingeslopen op de zondag: koffie met Jurk’s HF Café. Blijkbaar hardnekkig :joy:

1 like

Heel gaaf getekend en de topics weer goed gevonden!

1 like

Mijn complimenten weer :grinning: ! :grinning:

1 like

Heel gaaf altijd, wederom weer een mooie editie :clap:t5:

1 like

Wederom kostelijk gelachen. Zo mooi om die topics ‘tot leven te zien komen’

Bedankt Jur :clap::+1:

1 like

Hij ziet er weer TOP uit Jur! :ok_hand::wink:

1 like

Dank allemaal! Leuk te horen.
Ik blijf het zelf ook een uitdaging vinden om elke week de topics aan elkaar te knopen. :+1:

2 likes

Polletje.

Als je naar het begin van het jaar keek heb ik een paar keer een aflevering gemaakt met Paint. Nou daar kunnen we het over eens zijn, dat was het nog niet. Maar evengoed kon ik rekenen op jullie enthousiasme en steun, dus dat was super. :+1:

Nu zijn we 45 afleveringen verder en daarvan zijn er 3 ingekleurd met Photoshop. Begin blijft hetzelfde: Schets met de hand, maar daarna?

Schets van gisteren:

Ingeschilderde versie:

Photoshop versie:

Mijn vraag is:

Wat hebben jullie het liefst?

  • Verf
  • Photoshop
  • Maakt mij niet uit

0 stemmers

2 likes

First!

Beide stijlen hebben iets, ik vind de PS versie meer strip uitstralen. Leest wat lekkerder. En digitaal is de toekomst!

3 likes