Dank Jongens!! 
Geweldig 


Deze was goed gevonden ja 
Dacht eerst even
ssup met dat kleine mannetje 
Mooi dat je verschillende topics zo natuurlijk met elkaar kon verbinden. Top en zeer vereerd 
.
Het is weer mooi in de “Blye Beer”, goed gedaan Jurk!
Super er gaat wel tijd inzitten.
Ik wacht op het vervolg .
in de vakantie tijd moet dat kunnen. En Han komt er echt goed uit
Zat ik daar vanmorgen met een kop koffie klaar…
Maar zeer de moeite van het wachten waard weer @Jurk! Le Petite Prince 

Dank!! 
Had speciaal nog een disclaimer op zaterdag gepost 
Hahahha lekker hoor!
Dat hebben jij en je kater toch maar mooi geflikt!
Thanks again!
Had je ook inderdaad, maar deze gewoonte is er gewoon ingeslopen op de zondag: koffie met Jurk’s HF Café. Blijkbaar hardnekkig 
Heel gaaf getekend en de topics weer goed gevonden!
Mijn complimenten weer
! 
Heel gaaf altijd, wederom weer een mooie editie 
Wederom kostelijk gelachen. Zo mooi om die topics ‘tot leven te zien komen’
Bedankt Jur 

Hij ziet er weer TOP uit Jur! 

Dank allemaal! Leuk te horen.
Ik blijf het zelf ook een uitdaging vinden om elke week de topics aan elkaar te knopen. 
Polletje.
Als je naar het begin van het jaar keek heb ik een paar keer een aflevering gemaakt met Paint. Nou daar kunnen we het over eens zijn, dat was het nog niet. Maar evengoed kon ik rekenen op jullie enthousiasme en steun, dus dat was super. 
Nu zijn we 45 afleveringen verder en daarvan zijn er 3 ingekleurd met Photoshop. Begin blijft hetzelfde: Schets met de hand, maar daarna?
Schets van gisteren:
Ingeschilderde versie:
Photoshop versie:
Mijn vraag is:
Wat hebben jullie het liefst?
- Verf
- Photoshop
- Maakt mij niet uit
0 stemmers
First!
Beide stijlen hebben iets, ik vind de PS versie meer strip uitstralen. Leest wat lekkerder. En digitaal is de toekomst!




