Ook dat mag van mij.
Maar het is idd lastig om de tekening te begrijpen als je de actualiteit van het forum niet hebt gelezen.
Anders worden het steeds dezelfde platte grappen over Rolex.
Daarnaast wil ik graag dat alles langs kan komen.
Vaak kijk ik tegenwoordig bij ‘TOP’ van die week. Dat zijn dan volgens de statistieken de meest gelezen topics… dus dat zou de grootste groep iets moeten zeggen.
Anyhow.
Eerst maar eens zorgen dat er bij iedereen van jullie een mooie strip met kerst kan komen te liggen.
Humor mag zeker schuren, daar is het humor voor en niet ernstig bedoeld.
Beetje humoristisch handje op zere plekjes aaien.
Verder vind ik het juist wél leuk om topics die ik gemist heb nog even terug te kijken.
Soms heel interessant, en anders gauw doorgebladerd.
Actualiteit is natuurlijk de kern van een wekelijks terugkerende strip.
Ik vind dat je het geweldig doet Jur, waardeer zeker alle moeite en tijd die je er in steekt.
En als je het volgt zie je ook een duidelijke lijn der verbetering, ofwel op z’n Duits gezegd; “Übung macht den Meister”. . Dit doet echter niets af aan de charme die er altijd 100% in zit.
Hallo cafe gasten.
Dit is mijn eerste keer hier, ik kom even rondkijken. Normaal heb ik niks met cafes, ik ben meer een club of lounge gast, maar ivm met de corona maatregelen zoek ik mijn heil voorlopig even ergens anders.
Even kort voorstellen: Ik ben Tease, man, getrouwd, horloge liefhebber, creatief als beroep.
Het is nooit te laat om een nieuwe gewoonte te beginnen. Ik ga eerst maar eens beginnen met wat dingen terug lezen en de stamgasten er uit pikken, de lui met een kwade dronk, de lol broeken en misschien nog iemand waar je een gesprek mee kan voeren. Dat laatste word lastig want ik ben zelf niet de makkelijkste