HF Café... daar is altijd wat mee

Geweldig weer Jurk! Inspiratie was overweldigend deze week! :clap::+1::joy:

1 like

Blauwbeer weet altijd alle topics uit zijn hoofd en vind het leuk om het samen te vatten…

6 likes

Fantastisch weer @Jurk , alles zit er weer in. :joy::+1:

1 like

:rofl::rofl:
Iedere keer weer geweldig nice👌 @jurk

1 like

Ben je er al uit?

5 likes

Wij allen níet…denk ik :wink:

1 like

Elke week weer lachen :joy::joy::joy:

1 like

@Brodie die het evangelie van de positiviteit verkondigt.

14 likes

Mea culpa, mea maxima culpa :wink:

Potjanduppie, weer niet in de cartoon. Ik moet toch iets meer extrovert zijn. :slight_smile:

4 likes

En beter moeilijke woorden leren tikken zie ik.

2 likes

Hahahahah

3 likes

:joy::joy::joy::joy:
Als je die koopt ga ik van je af.

En onze dominee brodie, :joy::joy::joy::joy:

4 likes

Staat er nou buiten iemand met een Rolex om😆?

2 likes

Scherp! Haha

5 likes

Een Brolex?

Bedum-patssss.

4 likes

Ik zeg nooit nooit.

En 2 keer in bovenstaande zin

2 likes

Sorry man!
Vraag anders tips aan @TheWornWatch en @youngwatchenthousiast :wink::+1:

8 likes

Je moet gewoon zeggen dat je 8 jaar bent en mensen een Rolex om een kinderarm showen of zeg dat je een 90 jarige travestie bent en plaats een leuke foto van jezelf. Weet zeker dat deze tips de kans zullen vergroten dat je in een cartoon beland! :ok_hand:t2::upside_down_face:

bij mij was het gelukt door mijn ziel aan de duivel te verkopen! :smiling_imp::joy:

4 likes

Thanx. Ik ga op zoek naar een leuk jurkje alvast.

4 likes