Geweldig weer Jurk! Inspiratie was overweldigend deze week! 


Blauwbeer weet altijd alle topics uit zijn hoofd en vind het leuk om het samen te vatten…
Ben je er al uit?
Wij allen níet…denk ik 
Elke week weer lachen 


Mea culpa, mea maxima culpa 
Potjanduppie, weer niet in de cartoon. Ik moet toch iets meer extrovert zijn. 
En beter moeilijke woorden leren tikken zie ik.
Hahahahah




Als je die koopt ga ik van je af.
En onze dominee brodie, 



Staat er nou buiten iemand met een Rolex om😆?
Scherp! Haha
Een Brolex?
Bedum-patssss.
Ik zeg nooit nooit.
En 2 keer in bovenstaande zin
Je moet gewoon zeggen dat je 8 jaar bent en mensen een Rolex om een kinderarm showen of zeg dat je een 90 jarige travestie bent en plaats een leuke foto van jezelf. Weet zeker dat deze tips de kans zullen vergroten dat je in een cartoon beland! 

bij mij was het gelukt door mijn ziel aan de duivel te verkopen! 

Thanx. Ik ga op zoek naar een leuk jurkje alvast.
