HF Café... daar is altijd wat mee

Ergens had ik verwacht dat een bepaald lid als een soort discobal aan t plafond zou hangen… schwinnggg

4 likes

Én het is weer zondag!!! :+1::grinning:

4 likes

Jep, en er is genoeg gebeurt hier de afgelopen week.

4 likes

Ze zouden het moeten omdraaien. 's Ochtends de kleine wegbrengen en gelijk even een pintje meepikken :hugs:

2 likes

Kijk er weer naar uit :smile:

1 like

Komt helemaal goed jongens!
Denk einde van de middag.
Nog ff de schets inkten en inkleuren :dancer:

13 likes

Top Jurk! Verheug me er al weer op! :see_no_evil:

1 like

Hierbij deel 12!
Alstu. :metal:

76 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Yes…@HansT :wink:

Wie staat buiten bij het raam ? :latin_cross:

2 likes

Hahahah heerlijk! :joy::joy::joy:

1 like

Whahaha veel gebeurd de afgelopen week. Erg goed!

1 like

Jouw idee :joy::ok_hand:.

7 likes

Hij is weer leuk!!

Kan iig een hoop herkennen van afgelopen week. :+1:

2 likes

Alle grote gebeurtenissen is weer schitterend samengevat :ok_hand:

1 like

Ik dus niet :joy:
Moet toch wat meer lezen I guess…

1 like

Hahaha, zieke geest weer man :rofl: :joy: … “MEH!” :wink:

2 likes

@blauwbeer!! Hellllup!!! :rofl:

6 likes

:man_shrugging::man_shrugging:

@Blauwbeer @W.E

Moest plotseling hieraan denken, weet niet waarom…:grimacing:

5 likes