HF Café... daar is altijd wat mee

Wat een eer :grin::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Verzin het maar! Leuk dit!

1 like

Hahah we staan ten minste niet meer in de Regen!

Top weer @jurk :joy:

2 likes

Dat schrale armpje en links vet veel muscle.
:joy:

2 likes

Er was deze week toch nóg een tiener die voor €1850 een dikke Rollie (je weet toch), wilde kopen?

Of was dat een Trolex?

1 like

:joy:

Vermoedelijk wel

2 likes

Dat heb ik niet bedacht, dat was de avatar van @rvdb.
Heb je die zelf getekend trouwens?

4 likes

Ik had die eigenlijk ook wel aan het raam verwacht :laughing:

1 like

Nee hoor ergens van het net geplukt :grin:

1 like

:joy: :+1:t2:

1 like

Niet aan gedacht! Was wel een goede. Kon ff niks voor het raam bedenken. :cry:

5 likes

Het ligt hier voor het oprapen op het forum hier. :wink::joy::+1:

5 likes

Hij is weer leuk!

1 like

1850 voor een Rolex… sowieso een Trolex

Gevonden, het was @User1

https://www.horlogeforum.nl/t/17-jarige-met-rolex/244434

Ja daar kan ik dus niet komen… niet hoog genoeg level. Hij stond eerst gewoon onder Rolex only maar waar is ie nu heen. Off topic of zoiets?

2 likes

Hij is weer leuk jur :+1:t3::rofl:

1 like

Helemaal top deze week. Ik sta wel te kijken van een kinderdagverblijf is een kroeg. Zou een uitvinding zijn :wink:

2 likes

Geniaal deze, gewoonlucas wordt Letterlijk (en figuurlijk?) op zijn plek gezet!

4 likes

Schommel schommel, waar zijn mijn chocolaatjes?

1 like