Wat een eer 

Verzin het maar! Leuk dit!
Dat schrale armpje en links vet veel muscle.

Er was deze week toch nóg een tiener die voor €1850 een dikke Rollie (je weet toch), wilde kopen?
Of was dat een Trolex?

Vermoedelijk wel
Ik had die eigenlijk ook wel aan het raam verwacht 
Nee hoor ergens van het net geplukt 

Niet aan gedacht! Was wel een goede. Kon ff niks voor het raam bedenken. 
Het ligt hier voor het oprapen op het forum hier. 


Hij is weer leuk!
1850 voor een Rolex… sowieso een Trolex
Ja daar kan ik dus niet komen… niet hoog genoeg level. Hij stond eerst gewoon onder Rolex only maar waar is ie nu heen. Off topic of zoiets?
Hij is weer leuk jur 

Helemaal top deze week. Ik sta wel te kijken van een kinderdagverblijf is een kroeg. Zou een uitvinding zijn 
Geniaal deze, gewoonlucas wordt Letterlijk (en figuurlijk?) op zijn plek gezet!
Schommel schommel, waar zijn mijn chocolaatjes?