HF Café... daar is altijd wat mee

Deel 11!!! Woehoe!!!

82 likes

Lekker op het hobbelschaap.
:grinning:

4 likes

Eindelijk zijn ze binnen geraakt, meh :laughing:

3 likes

Whaha lekker warm in die bontjes?

En ref naar LEGO?

Erg sterk weer!

2 likes

Hij is weer briljant @Jurk :joy: keep up the good work!

1 like

Weinig gelezen afgelopen week. Alleen dat van die lening begrijp ik :roll_eyes:

1 like

:joy::joy::joy: geweldig alweer @Jurk

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Best warm, zo’n bontjas.

1 like

Dat kinderdagverblijf! Omg!! :joy:

2 likes

Tot 14 jaar :joy:

1 like

Weeral fantastisch! Goed gedaan :rofl:

1 like

Dank jongens!! :+1:

Haha… nee dat gaat over @HanDavinci en consorten

Er is zit een link in naar @rvdb
Idd ook over lenen.
Iets over hobbelschapen.
:joy::+1:

9 likes

Ja bontjassen toch, bontjes, nertsen. :wink:

Geen Lego dus? :thinking:

2 likes

Iets met bling. Goud en steentjes :wink:

1 like

Hele toffe editie weer :ok_hand: de meeste zaken die herken ik wel deze week. Maar wie moet de kinderdagverblijf in?

Edit; @TheWornWatch trouwens, of niet?

1 like

Weer heel leuk gedaan :+1::+1::+1:

1 like

Jep! :joy:

4 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::+1::+1:

1 like

Hahaha lachen :rofl::clap:

1 like