Deel 11!!! Woehoe!!!
82 likes
Lekker op het hobbelschaap.

4 likes
Eindelijk zijn ze binnen geraakt, meh 
3 likes
Whaha lekker warm in die bontjes?
En ref naar LEGO?
Erg sterk weer!
2 likes
Weinig gelezen afgelopen week. Alleen dat van die lening begrijp ik 
1 like





1 like
Best warm, zo’n bontjas.
1 like
Dat kinderdagverblijf! Omg!! 
2 likes
Tot 14 jaar 
1 like
Weeral fantastisch! Goed gedaan 
1 like
Dank jongens!! 
Haha… nee dat gaat over @HanDavinci en consorten
Er is zit een link in naar @rvdb
Idd ook over lenen.
Iets over hobbelschapen.


9 likes
Ja bontjassen toch, bontjes, nertsen. 
Geen Lego dus? 
2 likes
Iets met bling. Goud en steentjes 
1 like
Hele toffe editie weer
de meeste zaken die herken ik wel deze week. Maar wie moet de kinderdagverblijf in?
Edit; @TheWornWatch trouwens, of niet?
1 like
Weer heel leuk gedaan 


1 like
Jep! 
4 likes








1 like
Hahaha lachen 

1 like
