HF Café... daar is altijd wat mee

niet heel erg actief dus het meeste zegt me niks maar wel heel leuk gedaan weer (Y)

2 likes

Ben jij nou een tandarts aan het wurgen op je avatar?

Ik heb laatst een kies laten trekken, ik kon de mijne ook wel wat aandoen :sunglasses:.

5 likes

Je moest eens weten Han… :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Twee kiezen?

2 likes

Als het naar off topic verhuist dan is het jullie schuld hè!

7 likes

:joy::joy: ik ben hem daar zijn tanden uit zijn bek aan het slaan. Mijn (nog) huidige vrouw had *** een jaar een relatie met de Tandarts waar ze mee samen werkt. en ja ik verberg het niet meer, iedereen mag het weten :face_with_symbols_over_mouth:

afgelopen week met jur bij de mac gezeten en hij heeft even een mooie tekening gemaakt haha :rofl:

21 likes

En door! :slight_smile:

1 like

Sterkte man.

3 likes

Jezus H Fuck. Ik heb hier geen gevatte reactie erop, sterkte.

5 likes

Hmm, ik heb afgelopen 25 jaar toptandarts gehad (vakman!).
Wortelkanaalbehandelingen deed ie bij wijze van spreken met z’n ogen dicht en nooit voor hoeven terugkomen (hoor je nogal eens).
Had 'm kunnen aanbevelen, maar hij is per 1/1/20 helaas met pensioen gegaan…:sunglasses:

1 like

Okeeee, bedankt…

9 likes

You’re welcome… :sunglasses:

1 like

Gok dat deze niet liep te viezerikken met je vrouw?

2 likes

“Gok dat deze niet liep te viezerikken met je vrouw?”

Nee, daarvoor was -en ben- ik te breed gebouwd (op schouderhoogte dan hè)… :sunglasses::wink:

Ok. Dit topic is afgeschreven. Ga maar gewoon door @Henry1989. Ik maak volgende week wel een nieuw HF café. :joy::+1:.

Sterkte met de situatie! :pray:t2:

11 likes

Even wat anders, ga je de HF Café’s ook bundelen en uitbrengen aan het eind van het jaar? Alles voor het goeie doel hè … :sunglasses:

2 likes

is dat @Watchatic in die bult zand?? :joy::joy:

2 likes

Zou zomaar kunnen.
Eerst die van vorig jaar drukken.
Ze zijn allemaal ingescanned en @HanDavinci is ze aan het shoppen. Lief hè 🥳

10 likes

Klote man!!! Sterkte! Laat je niet gek maken…

2 likes

Ik denk dat je vrouw meer plezier kan beleven aan de bult in de broek van de tandarts, ik bedoel hier de achterzak mee. :joy:

2 likes