HF Café... daar is altijd wat mee

niet heel erg actief dus het meeste zegt me niks maar wel heel leuk gedaan weer (Y)

2 likes

Ben jij nou een tandarts aan het wurgen op je avatar?

Ik heb laatst een kies laten trekken, ik kon de mijne ook wel wat aandoen :sunglasses:.

5 likes

Je moest eens weten Han… :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Twee kiezen?

2 likes

Als het naar off topic verhuist dan is het jullie schuld hè!

7 likes

:joy::joy: ik ben hem daar zijn tanden uit zijn bek aan het slaan. Mijn (nog) huidige vrouw had *** een jaar een relatie met de Tandarts waar ze mee samen werkt. en ja ik verberg het niet meer, iedereen mag het weten :face_with_symbols_over_mouth:

afgelopen week met jur bij de mac gezeten en hij heeft even een mooie tekening gemaakt haha :rofl:

21 likes

En door! :slight_smile:

1 like

Sterkte man.

3 likes

Jezus H Fuck. Ik heb hier geen gevatte reactie erop, sterkte.

5 likes

Okeeee, bedankt…

9 likes

Gok dat deze niet liep te viezerikken met je vrouw?

2 likes

Ok. Dit topic is afgeschreven. Ga maar gewoon door @Henry1989. Ik maak volgende week wel een nieuw HF café. :joy::+1:.

Sterkte met de situatie! :pray:t2:

11 likes

Even wat anders, ga je de HF Café’s ook bundelen en uitbrengen aan het eind van het jaar? Alles voor het goeie doel hè … :sunglasses:

2 likes

is dat @Watchatic in die bult zand?? :joy::joy:

2 likes

Zou zomaar kunnen.
Eerst die van vorig jaar drukken.
Ze zijn allemaal ingescanned en @HanDavinci is ze aan het shoppen. Lief hè 🥳

10 likes

Klote man!!! Sterkte! Laat je niet gek maken…

2 likes

Ik denk dat je vrouw meer plezier kan beleven aan de bult in de broek van de tandarts, ik bedoel hier de achterzak mee. :joy:

2 likes

Haha briljant dit.

1 like

Bonnetje misschien wel, btw is niet verrekenbaar op horeca kosten. :frowning:

Wij noemden dat vroeger ‘representatiekosten’ oh enne, een handgeschreven bonnetje met “diversen” anders vielen de drankjes zo op … dat waren nog eens tijden. :wink:

1 like