Kerkklok geprobeerd?
Dat zou ik ook niet zeggen, maar als je meermalen wordt afgewezen… dan wordt het tijd om weg te gaan. Ik kan ook niet overal ter wereld gaan wonen.
Echte vluchtelingen, dat is wat anders. Maar die worden niet afgewezen. Die moeten wel erg lang wachten tot ze horen dat ze mogen blijven, dat vind ik dan wel weer inhumaan af en toe.
Ik zeg het wat kort door de bocht, maar jij vult het op een mooie en nette manier aan voor me😉
Dat is soms ook heel lastig. Ik heb soms ook mensen die in zo’n situatie zitten. Er komt vaak heel wat frustratie, verdriet en onzekerheid bij kijken.
Hoeveel minuten mocht je nou gratis winkelen bij Jaap voor die extra €5,-?
En kan het ivm corona gewoon in de webshop?
Niks lastigs. Die twee kinderen van een jaar of 2 geleden ook… afgewezen na 2 dagen, daarna was moeder gaan procederen, procederen en goh, ze moest terug naar haar veilige land. Wat zielig voor die kindjes, dat ze hier na al die jaren procederen hier toch we geworteld waren en niet meer terug konden. Nu mogen ze alsnog blijven en moeders ook.
Ik vind daar wat van. Na 2 dagen mag je procederen mijn inziens, maar dan moeten we het recht wel even versnellen. Niet dat kinderen na 10 jaar de dupe zijn van keuzes van hun ouders. Binnen een jaar moet de hele procedure rond zijn en wegwezen.
Uitgeprocedeerd is vervolgens illegaal. Lijkt mij duidelijk.
Maar ja gelukkig gaat dit topic over het HF Café en niet over het gezeik wat er buiten de deur gebeurt van het café
Ik krijg een Dumetja Vu…
Had dit dit even gemist! Ik heb er geen problemen mee om er 30 van te maken
Klinkt een beetje als de wachtlijst voor de submariner.
Zou langdurig procederen tegen Rolex helpen om voorrang te krijgen op de wachtlijst?
Iedereen staat buiten het café te bekvechten waarschijnlijk, óf omdat de horeca weer dicht is wegens COVID-19, óf omdat de bel het niet doet.
(Ps 1 stripboek voor mij aub)
Zijn we niet allemaal bewoners van de aarde? Volgens mij kunnen we helaas niet bepalen waar onze wieg staat.
Maar ik snap je punt, ik zou het ook fijn vinden om een keer het huis uit te gaan, helaas zal ik eerst een vaste relatie moeten zoeken voordat ik een huis kan kopen, of kan voldoen aan de 4x huurgrens.
Doe je nog wel met de huurverhoging van de strip?
Tussenstand: 74
Top!
Dan toch richting de 100 !!!