Hey, ik heb wat gemist,
Van 25 naar 30? Prima, gaat er dan meer naar het goede doel?? Ik gaat is ff teruglezen.
Hey, ik heb wat gemist,
Van 25 naar 30? Prima, gaat er dan meer naar het goede doel?? Ik gaat is ff teruglezen.
Kan ik als Belg alleen maar volgen.
Ik doe ook graag mee. 
Heb net een bericht gestuurd.
Is nu 30 euro, prima natuurlijk, maar hoezo.
(Te gemakzuchtig om alles terug te lezen
)
Zit je al in de tweede badge van 100 inmiddels Jurk? 
En ik ken Belgen, die liever Hertog Jan drinken
…
Maar inderdaad, niets boven echt bier!
Wat is de stand inmiddels, voor deze prachtige limited edition uitgave?
Jurk kan straks 250 stuks gaan bestellen 

Nummer 36 hier uiteraard ook akkoord voor de € 30,-
Leuk initiatief, kijk er al naar uit!
Ben je er inmiddels achter?
Zo snel gaat het helaas niet!
Maar ik had er een hard hoofd in om de 100 te halen. Het lijkt er op dat dit gewoon gaat lukken!
2 erbij dus rond de 76 nu. 
Dat zou betekenen dat er minimaal 1500 naar het goede doel gaat. En als er iemand is die misschien de drukkosten zakelijk kan boeken, dan kan die persoon later dat belasting voordeel ook nog overmaken.
Ik heb de offerte van de drukker, nog steeds 10 euro inclusief per strip. Mocht iemand een idee hebben hoe we dezelfde kwaliteit kunnen krijgen voor minder dan 10 euro per strip van 64 pagina’s. Dan hou ik mij aanbevolen nog.
Leuk! 
Een flinke schuimkraag hoop ik toch zeker?
Natuurlijk! Twee vingers dik!
Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat deze editie boven list aangeboden wordt!
Dat zou grappig zijn. 

Jan heeft met het maken van en vertellen over de HFLE P1lotOne, horlogewerkbanken, Dumet, horlogekasten voor verschillende Nederlandse merken het forum heel veel gebracht.
Maar het was nodig honderden keren, week in week uit, te herhalen dat hij het niet goed doet, te langzaam werkt en niks bereikt. Het forum van z’n beste kant. Bedankt hoor ‘Dominee’ SuperC.
Dominee @SuperC is alleen opbouwend geweest, met goedbedoelde tips over ondernemerschap. En soms was het direct. Het kon niet anders denk ik, anders komt het bootje nooit over.
Je mag types zoals ik bedanken voor de drama. 
Mijn standpunt is dat het niet-bestaan van een Dumet topic beter is voor de carrière van Jan, want ik denk dat elke potentiële klant na 200 reacties gillend wegsprint en zijn geld wel aan een Holthinrichs of anderzijds uitgeeft.
Als je hierover wil discussiëren. wees welkom, maar niet in dit topic.
Let’s turn that frown upside down.

Zeker, zoals ik al zei, ik doe nog wel mee! 
Leuk!!
genoteerd.
EN NU DAN?!
77
Maar het was nodig honderden keren, week in week uit, te herhalen dat hij het niet goed doet, te langzaam werkt en niks bereikt. Het forum van z’n beste kant. Bedankt hoor ‘Dominee’ SuperC.
Ik ben het met Han eens. Ik mag Arie graag en hij reageerde altijd heel leuk op de strips. Daarnaast kan ik mij vinden in de kritiek. Ik denk dat het beter is voor hem zelf als hij minder openheid van zaken geeft. De dominee heeft een punt, al werd het wel vaak herhaalt… ook daar maakt de strip een grap over zoals je kunt zien.
Wil je toevallig een strip?
Fijne dag