Jan heeft met het maken van en vertellen over de HFLE P1lotOne, horlogewerkbanken, Dumet, horlogekasten voor verschillende Nederlandse merken het forum heel veel gebracht.
Maar het was nodig honderden keren, week in week uit, te herhalen dat hij het niet goed doet, te langzaam werkt en niks bereikt. Het forum van z’n beste kant. Bedankt hoor ‘Dominee’ SuperC.
Dominee @SuperC is alleen opbouwend geweest, met goedbedoelde tips over ondernemerschap. En soms was het direct. Het kon niet anders denk ik, anders komt het bootje nooit over.
Je mag types zoals ik bedanken voor de drama.
Mijn standpunt is dat het niet-bestaan van een Dumet topic beter is voor de carrière van Jan, want ik denk dat elke potentiële klant na 200 reacties gillend wegsprint en zijn geld wel aan een Holthinrichs of anderzijds uitgeeft.
Als je hierover wil discussiëren. wees welkom, maar niet in dit topic.
Ik ben het met Han eens. Ik mag Arie graag en hij reageerde altijd heel leuk op de strips. Daarnaast kan ik mij vinden in de kritiek. Ik denk dat het beter is voor hem zelf als hij minder openheid van zaken geeft. De dominee heeft een punt, al werd het wel vaak herhaalt… ook daar maakt de strip een grap over zoals je kunt zien.
Kan de drukker hier niet wat aan doen? Ze zouden de ontvangen BTW kunnen schenken en aftrekken van de belasting. Even aangeven dat dan hun naam erop mag. Genoeg mensen hier die de strip afnemen die vast af en toe een drukker nodig hebben. “Gratis” reclame.
Toch knap dat er nu al zoveel inschrijvers zijn,zonder enige vorm van promotie op HF. Ook wel eens lekker als je niemand over de streep hoeft te trekken😂
Komt er een ultra limited edition hard cover? Even a la omega mensen melken voor geld met limited editions, maar dan voor het goede doel ipv aandeelhouders. En de strip zelf is natuurlijk al limited met 100 stuks.
Bij het boek van Martien Meiland betaal je € 7,50 extra voor de eerste versies die dan 10 dagen eerder geleverd worden en door de familie zijn gesigneerd. Idee?
Opvallend hoe de bestellingen toenamen na een prijsverhoging. Idee?
Ook niet als daarmee @HanDavinci zijn droom van iemand die gevierendeeld wordt bewaarheid? Aan de andere kant, dan zou de strip misschien 16+ worden… dan mogen niet alle leden er meer bij.